Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهادها و چهره‌های استانی درگذشت بهروز همتی، مدیر بنیاد مهدی موعود(عج)و دبیر اجرایی بنیاد غدیر در استان کرمانشاه را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، «بهروز همتی»، مدیر بنیاد مهدی موعود(عج)و دبیر اجرایی بنیاد غدیر در استان کرمانشاه پس از سال ها تحمل رنج بیماری، در آستانه فاطمیه دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، شخصیت های استانی در پیام هایی جداگانه درگذشت این چهره خدوم و انقلابی و خادم اهل بیت(ع) را تسلیت گفتند که در ذیل می آید:

 

حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی علما»، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج بهروز همتی مدیر بنیاد مهدی موعود(عج)و بنیاد غدیر در استان کرمانشاه را به خانواده محترم آن مرحوم و همه بازماندگان تسلیت عرض می نمایم.

مرحوم همتی شخصیتی ولایی بود که عمر با برکت خود را در راه ترویج دین و آموزه های مذهبی از طریق برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی صرف نمود.

بنیاد های مهدی موعود (عج) و غدیر، منشأ خدمات بزرگی در زمینه بسط و گسترش حقیقت دین در سطح کشور و همچنین استان کرمانشاه بوده است.

امید وارم این فعالیت های عمیق دینی و قرآنی دستگیر ایشان در آخرت بوده و مورد رحمت و مغفرت خداوند متعال باشد.

     مصطفی علما

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

 

پیام تسلیت بنیاد بین المللی غدیر به مناسبت درگذشت حاج بهروز همتی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

درگذشت حاج «بهروز همتی» از جانبازان و پیشکسوتان سرافراز هشت سال دفاع مقدس ، دبیر محترم اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیردر استان کرمانشاه  و همرزم شهید سیدمحمدسعید جعفری در جریان مبارزات علیه رژیم طاغوت و دوران هشت ساله دفاع مقدس، پس از ۲ سال تحمل رنج بیماری، موجب تأسف و تألم گردید.

 شخصیتی مومن، ولایی و انقلابی که زندگی اش سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود،

مدیری خدوم، تلاشگر، متدین، متعهد، اخلاق مدار و دلسوز که در مسئولیت های مختلف از جمله شهرداری کرمانشاه، استانداری خراسان شمالی و اداره کل آموزش و پرورش خدمات ارزنده ای به نظام مقدس اسلامی و مردم شریف این استانها داشت و چهره‌ برجسته ای که بخش اعظم عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و انقلاب گذراند و با خدمت در بنیاد بین المللی غدیر ، ترویج و تبیین اندیشه والای غدیر  و صاحب غدیر مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام  را وجهه اهتمام خود قرار داد و با پایبندی به آرمان های والای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ، ولایتمداری ، بصیرت و خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت کارنامه ای درخشان از خود بر جای گذاشت.

 .بی تردید فقدان این خادم آستان مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام غمی جانکاه بردل یاران ومحبین امیرالمومنین صلوات الله علیه خواهد بود .

بنیاد بین المللی غدیر ،درگذشت جانسوز این برادر ولایی و انقلابی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و خانواده مکرم آن فقید سعید تسلیت گفته و از خداوند رحمان برای خادم و یاور عزیز غدیر، طلب مغفرت نموده و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر مسالت می نماید.

 بنیاد بین المللی غدیر»

 

استاندار کرمانشاه نیز در پیامی درگذشت حاج «بهروز همتی» چهره برجسته مذهبی، سیاسی و انقلابی استان و مدیر بنیاد بین المللی غدیر در کرمانشاه را تسلیت گفت.

 

در متن پیام تسلیت مهندس بازوند آمده است:

خبر درگذشت «حاج بهروز همتی» مجاهد مبارز انقلابی و ولایتمدار سبب تأسف و تألم خاطر فراوان شد.

این شخصیت و چهره‌ی برجسته که از مبارزان اثرگذار دوران انقلاب اسلامی بود، بخش اعظم عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و انقلاب گذراند و با پایبندی به آرمان های والای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب خدمتگزاری صدیق و دلسوز برای مردم بود.

خدمات صادقانه، خالصانه و ارزنده ایشان به عنوان مدیری خدوم، تلاشگر، متدین، متعهد، اخلاق مدار و دلسوز در جایگاه های مختلف از جمله شهرداری کرمانشاه، استانداری خراسان شمالی و مدیرکل آموزش و پرورش که با اخلاص و خلق نیک انجام شد، همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به مردم شریف، مومن و انقلابی استان کرمانشاه برای آن مجاهد صبور و انقلابی از درگاه خداوند منان و‌ رحمان رضوان الهی، غفران، آمرزش، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء و انبیاء و برای بیت معزا، بازماندگان و مردم ولایتمدار استان صبر و شکیبایی خواستارم.

 

بازوند

استاندار کرمانشاه

چهارم دی ماه ۱۳۹۹

پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه

 

خبرگزاری شبستان نیز درگذشت این چهره مهدوی و فعال در حوزه ترویج فرهنگ غدیر را تسلیت گفته و ضمن آرزوی علو درجات برای آن مرحوم، برای بازماندگان از خداوند صبر و اجر مسئلت دارد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد غدیر مدیر بنیاد مهدی موعود عج بنیاد بین المللی غدیر دبیر اجرایی بنیاد استان کرمانشاه بهروز همتی درگذشت حاج بنیاد غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری