Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پی تاخیر در پخش زنده مسابقه فوتبال بین تیم‌های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

به اطلاع علاقمندان ورزش فوتبال و هواداران پرشور تیم‌های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان می رساند گروه تلویزیونی شبکه سهند روز جمعه مورخ 5/10/99، طبق روال معمول، با هماهنگی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم، ساعاتی مانده به آغاز بازی، جهت نصب تجهیزات و آماده سازی واحد سیار تلویزیونی برای پوشش زنده مسابقه در محل ورزشگاه بنیان دیزل حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی متاسفانه به دلیل ممانعت عوامل ورزشگاه موفق به ورود بموقع نشده و پس از پیگیری های گسترده از سوی مسئولین استانی و شهرستان تبریز، با تاخیر و بعد از شروع بازی امکان ورود به ورزشگاه فراهم شد. در نهایت همکاران این مرکز در کمترین زمان ممکن به آماده سازی تجهیزات پرداخته و توانستند نیمه دوم بازی را پوشش دهند.

در ادامه بیانیه تاکید شده است: با توجه به اینکه صاحبان اصلی تیم‌های ورزشی، هواداران پرشور و فهیم آنها بوده و در شرایط فعلی ناشی از ویروس کرونا، تنها امکان تماشای بازی‌ها از طریق پوشش تلویزیونی مقدور می‌باشد، ضمن عذرخواهی از مخاطبان عزیز، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای صیانت از حقوق مخاطبان و هواداران، رفتار غیرحرفه‌ای و غیر ورزشی مسئولان باشگاه ماشین سازی و ورزشگاه را از طریق مراجع رسمی و قانونی پیگیری کرده و نتیجه را به اطلاع عموم خواهد رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی آذربايجان شرقي صداوسيما ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!