Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی پیش از ظهر شنبه با حضور جمعی از مسئولان، پروژه انتقال آب شرب روستای میغان از توابع نهبندان به بهره برداری رسید.

مهدی هنری، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم بیان کرد: یکی از ویژگی های مهم فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، اولویت سنجی، سیاست گذاری و تصمیم گیری برای اجرای طرح های اولویت دار با نظر مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهمترین برنامه قرارگاه توانمند سازی مردم برای آبادانی مناطق محروم است، اظهار کرد: با توجه به خسارت سیل ابتدای سال به خط انتقال آب و قنات روستای میغان، مسدود شدن مسیر و عدم دسترسی مردم به آب شرب، این پروژه مد نظر قرار گرفت.

هنری با بیان اینکه این پروژه شامل هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال آب و ۳۰۰ متر لایروبی قنات بوده است، گفت: همچنین این پروژه به ارزش ریالی بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۲۰ پروژه عمرانی توسط قرارگاه پیشرفت و با مشارکت خیران تهران و دستگاه های اجرایی مرتبط با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال آغاز شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال با همکاری مردم به اتمام رسیده است.

کد خبر 5105005

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی هنری بسیج سازندگی خراسان جنوبی انتقال آب ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران روز پرستار شهرکرد شیوع کرونا قرارگاه پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز شورا در جمع شورا‌های شهر و روستا ملایر افزود: روستا‌هایی که در محور سد کلان، بخش زند و دره جوزان هستند، ظرفیت بالای گردشگری دارند که باید شورا‌های اسلامی با همراهی دهیاران و مشارکت مردم برای توسعه این بخش‌ها تلاش کنند.

او با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان توسعه ایجاد کرد، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم شورا‌های اسلامی باید مردم را وارد کار کنند تا توسعه محقق شود.

فرماندار ملایر همچنین نهضت ملی مسکن را طرحی بی‌بدیل در دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: شورا‌های اسلامی باید از این فرصت مغتنم برای بزرگتر شدن شهر‌ها مردم را پای کار بیاورند تا شرایط زیست مناسبی برای شهروندان ایجاد و منجر به رشد تولید، رونق گردشگری و ایجاد درآمد شود.

شهردار ملایر هم گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیارد تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت که با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر یک تحول خوبی در بودجه شهرداری ملایر ایجاد شد.

مجید فرجی، بودجه جاری و عمرانی شهرداری را ۴۰ به ۶۰ عنوان کرد و افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال برای هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

او تکمیل مجموعه جهان کوچک، هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال، آغاز عملیات اجرایی طرح راستان، مرکز تجارت جهانی مبل و منبت و ایجاد مرکز تجاری سرای ایرانی در ساختمان پلاک ۱۷ را از دیگر اولویت‌ها و طرح های عمرانی شهرداری برشمرد.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی
  • مسدود شدن برخی محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان