Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:18:03 GMT

فرناندس: قهرمانی منچستریونایتد کاملا ممکن است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۰۸۵۹

فرناندس: قهرمانی منچستریونایتد کاملا ممکن است

برونو فرناندس با کری‌خوانی برای حریفان منچستریونایتد می گوید با پیراهن شیاطین سرخ جامی نبرده و از این بابت راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس می گوید می خواهد در هر تیمی که بازی می کند جام قهرمانی بدست بیاورد و منچستریونایتد امسال باید با نشان دادن شخصیت قهرمانی تمام تلاش خود را برای فتح جام لیگ برتر به کار ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در صحبتهایی که کری‌خوانی برای حریفان شیاطین سرخ محسوب می شود گفت از اینکه تا کنون با پیراهن یونایتد جامی بدست نیاورده راضی نیست.

 

 

فرناندس که امسال اولین سال حضور خود در یونایتد را سپری می کند در مدتی کوتاه به ستاره اول این تیم تبدیل شده و بسیاری درخشش او را مهمترین عامل در درخشش یونایتد در هفته های اخیر می دانند.

 

فرناندس در گفتگو با بی تی اسپورت گفت:" من از مدتی که در یونایتد بازی می کنم واقعا لذت بردم. بازی در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا واقعا لذت بخش است. بازی در لیگ برتر برای من رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد. به خصوص بازی در باشگاهی که همیشه رویایش را در سر داشتم".

 

 

ستاره پرتغالی در ادامه گفت:" به اعتقاد من ما اگر به خودمان باور داشته باشیم قهرمانی در لیگ برتر می تواند به واقعیت تبدیل شود. هر کس خودش واقعیت را برای خودش می سازد و ما می توانیم این کار را بکنیم. مهمترین مساله این است که هدف داشته باشیم و خودمان را ملزم به رسیدن به هدف بدانیم. هدف من این است که جام ببرم. برایم مهم نیست چه جامی، مهم قهرمان شدن و ام بردن است. می خواهم همه جامها مال من باشد".

 

 

منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و برنلی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و برنلی

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748352

دیگر خبرها

  • کشت خانگی سبزیجات با مایعی غیر قابل آشامیدنی
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود