Web Analytics Made Easy - Statcounter

عین الله طالبی عصر امروز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که این کوهنوردان غیربومی هستند و با وجود هشدارهای قبلی هواشناسی در منطقه آریم گرفتار برف شده اند.

وی افزود : بعد از اعلام گزارش گرفتار شدن این کوهنوردان در برف ف درخواست اعزام بالگرد از هلال احمر استان کردیم و این بالگرد به همراه یک گروه امداد و نجات کوهستان شهرستان سوادکوه در راه منطقه ای است که کوهنوردان گرفتار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری سوادکوه گفت : در حال هماهنگی برای دست یابی به مکان دقیق گرفتار شدن این کوهنوردان به وسیله جی پی اس هستیم ، ضمن این که از طریق بالگرد غذا هم برایشان ارسال کرده ایم.

طالبی همچنین از گرفتار شدن ۲۰ نفر در برف منطقه " امامزاده گزو " خبر داد و گفت که به دلیل واقع شدن این منطقه در ارتفاعات و بارش سنگین برف در آنجا ، در حال رایزنی با اداره راه هستیم  تا با لودر مسیر را برای نجات این افراد باز کنند.

بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران از عصر پنجشنبه هفته گذشته شروع شد و تا بامداد امروز شنبه ادامه داشت . هواشناسی مازندران اعلام کرد که در برخی از مناطق کوهستانی بیش از نیم متر برف روی زمین نشسته است.

بارش سنگین برف طی ۲۴ ساعت گذشته سبب قطع راه دسترسی دستکم ۲۰۰ روستا ، مسدود شدن محور اصلی ساری - سمنان و قطع برق حدود ۵۰ روستا شده است.

مازندران همچنین بامداد شنبه سردترین روز سال را پشت سر گذاشت و دمای هوا در برخی مناطق به حدود ۲۰ درجه زیر صفر رسید.

برچسب‌ها مازندران بارش برف سوادکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران بارش برف سوادکوه مازندران بارش برف سوادکوه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت

محسن حدادیان گفت: بعد از ظهر یکشنبه یکی از شهروندان بمی طی تماس تلفنی با آتش نشانی از گرفتار شدن یک خانم بین ۲ دیوار خبر داد.

وی افزود: تیم امدادرسانی آتش نشانی بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع از ایستگاه شماره یک به محل وقوع حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم تصریح کرد: فرد گرفتار، یک خانم در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بود که به گفته خودش چهار شبانه‌روز بین ۲ دیوار گیر کرده است.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه امکان دسترسی برای نجات این خانم وجود نداشت، طی هماهنگی با یکی از همسایه‌ها شکافی در دیوار خانه همسایه ایجاد کردیم و این زن را از بین شکاف نجات دادیم.

حدادیان افزود: احتمال می‌رود این زن به منظور جمع آوری ضایعات وارد درز ۲ دیوار و گرفتار شده باشد.

وی تصریح کرد: حال عمومی این خانم مساعد نبود و بعد از رهاسازی به اورژانس بم تحویل شد.

منبع: ایرنا کرمان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر