Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@20:04:07 GMT

وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌"ونیرو"

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۱۳۳۰

وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌'ونیرو'

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۲۸ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال سود کسب کرد. به گزارش پول نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری نیرو با سرمایه ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت سرمایه‌گذاری نیرو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال به ۴ هزار و ۲۹۱ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری نیرو با کاهش ۵۷ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال معادل ۴ هزار و ۴۹۶ میلیارد و ۶۶۷ میلیون محاسبه شد.

"وونیرو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷۳۳ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال به مبلغ ۹۶۲ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۲۸ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در آذر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۷۶ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال خریداری کرد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار سهام عدالت شاخص بورس عرضه سهام بورس تهران شرکت سرمایه گذاری نیرو سهام چند شرکت بورسی بهای تمام شده میلیون ریال ۴ هزار آذر ماه یک ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید