Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@00:12:48 GMT

کشف تونلی عجیب که به یک کلیسا منتهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۱۳۸۷

تونلی عجیب به عمق ۳۰ متر که به یک کلیسا در نزدیکی آن منتهی می‌شود بهت نیرو‌های پلیس را برانگیخت.


به گزارش شریان نیوز، یک تونل عجیب در یک خانه در کشور ترکیه کشف شد. شاید در نگاه اول کشف یک تونل خیلی عجیب نباشد ولی وقتی مشخص شد سر دیگر این تونل به یک کلیسا می‌رسد باعث شد این کشف عجیب و هیجان انگیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای امنیتی در اوایل دسامبر این تونل را پیدا کردند که عمق آن حدود ۳۰ متر است و به کلیسایی که در نزدیکی خانه است، منتهی می‌شود. این خانه و کلیسا در محله بالات در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. یک مقام رسمی گفت: این تونل دو ورودی دارد که در قدیم کشیش‌های مسیحی از آن برای راه اضطراری و فرار استفاده می‌کردند.

پلیس در ۱۱ منطقه استانبول و استان جنوب شرقی دیاربکر علیه توزیع‌کنندگان مواد مخدر یک عملیات انجام داد. حدود ۵۰۰ افسر پلیس به حدود ۵۰ محل شناسایی شده از قبل یورش بردند و حدود ۴۵ مظنون را مورد ضرب و شتم قرار دادند. این خانه‌ها قبل از عملیات با هواپیماهای بدون سرنشین کنترل می‌شدند که توسط بالگردها پشتیبانی می‌شد. یکی از این خانه‌ها، خانه‌ای بود که در آن این تونل عجیب و مخوف پیدا شد که باعث حیرت نیروهای پلیس شد. پلیس در حال کار بر روی احتمال استفاده از تونل در راستای حفاری غیرقانونی برای کشف گنج است. از آنجا که نیمی از تونل پر از آب بود، واحدهای امنیتی نتوانستند به جایی که دقیقا تونل به پایان رسید برسند. پس از خالی کردن آب این تونل متوجه شدند که این تونل به کلیسای نزدیک خانه می‌رسد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم

غلامحسین دباغ در حاشیه بازدید از پروژه بهسازی بلاک ساقه- باغیک ایمنی را یکی از اولویت‌های مهم در راه آهن کشور دانست و گفت: این مسیر حدود ۱۹ کیلومتری با عنایت به خط مشی مدیران راه آهن مبنی بر ارتقای ایمنی، بهسازی شده است.

مدیرکل راه آهن قم کاهش هزینه‌های نگهداری خطوط، حذف تقلیل سرعت‌های بلند مدت و افزایش بهره وری را از مزیت‌های مهم این طرح بیان کرد.

دباغ با بیان اینکه در فرآیند بهسازی این طرح، ۲ کارگاه شامل دو دستگاه سرند به همراه سایر ماشین آلات مکانیزه ریلی به صورت مداوم فعال بوده گفت: همین امر موجب استفاده حداکثری از زمان مسدودی واگذار شده و کاهش مدت زمان اتمام طرح شد.

 مدیرکل راه آهن قم یادآورشد: در سال‌های اخیر، حدود ۱۳۲ کیلومتر خط در راه آهن قم مورد بهسازی قرار گرفته که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصاویری عجیب از عملیات نجات جان یک بچه در سیل | چه اتفاقی برای او افتاد؟
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)