Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو در محلی جدید آغاز به کار کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی تماشاخانه، عمارت نوفل‌لوشاتو در مکانی جدید و در تقاطع خیابان نوفل‌لوشاتو و خیابان رازی فعالیت‌هایش را از سر گرفت.

عمارت نوفل‌لوشاتو حین فعالیت در مجموعه نمایشیِ فعال خویش، درصدد تأسیس مجموعه‌ای جدید در مکانی نزدیک به مجموعه فعال نمایشی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌وجود آمدن اپیدمی بیماری کرونا و شرایط ناسازگار تحمیلی، سبب شد تا مجموعه نمایشی فعال عمارت نوفل‌لوشاتو به طور کامل بسته شود. از این رو، این مجموعه مجبور به ادامه فعالیت‌هایی محدود در ساختمان سفیدی شد که هنوز تأسیس نکرده بود.

در ماه‌های اخیر، این مجموعه به دنبال دستیابی به اهداف خود، امکانات مدنظر را در مکان جدید بر پا کرد؛ مکانی که نه‌تن‌ها به ادامه فعالیت‌های عمارت نوفل‌لوشاتو در زمینه هنر‌های نمایشی پاسخگو است، بلکه دارای امکانات گوناگونی در زمینه‌های متعدد نیز است.

ظرفیت‌های این مجموعه عبارتند از:
۱. سالن تئاتر نوفل‌لوشاتو
سالن تئاتر نوفل‌لوشاتو با ظرفیت ۱۷۷ نفر، از امکاناتی حرفه‌ای برخوردار است که آماده همکاری با گروه‌های متعدد نمایشی است. از مزیت‌های این سالن، ۹۶ خط (لاین) نوری است که گروه‌های نمایشی را در ارائه اثر یاری می‌کند.
۲. گالری نوفل
این مجموعه نه‌تن‌ها شامل فعالیت‌های نمایشی است، بلکه فعالیت‌هایی نیز در زمینه هنر‌های تجسمی خواهد داشت. طبقه ابتداییِ این عمارت سفید، محلی برای برپایی گالری دارد. همچنین، در جای‌جای این ساختمان سفید، می‌توان انواع هنر‌های تجسمی را عرضه کرد. به‌عبارتی، این مجموعه در کنار فعالیت‌های نمایشی خود، با برپایی «گالری‌نوفل»، حیطه فعالیت‌های خود را با اضافه‌شدنِ هنر‌های تجسمی افزایش داده است.
۳. کافه نوفل
کافه نوفل با دارا بودن تجهیزات مدرن، در ۲ طبقه، فضایی امن و هنری را برای نشست‌ها، فعالیت‌های هنری و مهمانان خویش فراهم کرده است. این مکان در کنار پذیرایی از مهمانان، می‌تواند به مکانی برای گردهمایی هنرمندان کشور در زمینه فعالیت‌های هنری تبدیل شود.
۴. باغ بام (روف‌گاردن)
طبقه سوم عمارت، دارای باغ‌بامی بزرگ و چشم‌نواز است. این محل هم می‌تواند برای مهمانان کافه استفاده شود، هم برای فعالیت‌هایی از قبیل نمایشنامه‌خوانی، نقالی، جلسات نقد و بررسی، نشست‌های هنری و ... مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

عمارت نوفل‌لوشاتو در مکان جدید خود، به نشانی تهران، خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی با از سرگیری فعالیت‌های خود میزبان استادان، هنرمندان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به زمینه‌های هنری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عمارت نوفل لوشاتو سینما و تئاتر سالن های تئاتر عمارت نوفل لوشاتو نوفل لوشاتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم

در جام باشگاه های آفریقا، یکی از بازیکنان تیم کایزر چیفس در اواخر بازی شروع به انجام حرکات نمایشی و تحقیرآمیز کرد که از سوی داور جریمه شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • آغاز «مرگ با طعم نسکافه» در عمارت نوفل‌شاتو
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)