Web Analytics Made Easy - Statcounter

مواضع رهبری در مقابل تحریم ها بارها و بار ها به وضوح تبیین شده است. همه افراد از انقلابی و غیر انقلابی، استراتژی ایشان در مورد مذاکره با دشمن، رفتار با تحریم ها و بحث خود کفایی را به خوبی می دانند وارونه جلوه دادن موضع محکم و تغییر ناپذیر مقام معظم رهبری در خصوص سازش با جبهه مقابل فایده ای غیر از بصیرت بیشتر جامعه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، در پی تحریف و وارونه نمایی سخنان رهبر انقلاب اسلامی درچند روز اخیر، فرصت طلبی و عدم رسالت خبر نگاری برخی جریانات معاند و یا بی بصیرت بیش از پیش مشخص شد. پیدا کردن جمله ای در بیانات رهبر انقلاب که بشود آن را طوری تغییر داد تا بتواند افکار عمومی را به سمت لزوم مذاکره با دشمن سوق دهد، اقدام عجولانه ای را به دنبال داشت که این جماعت را از هول حلیم، در دیگِ رسوایی بیش از پیش انداخت.

تیتر های وارونه ی روزنامه های اصلاح طلب و سرخط اخبار رسانه های ضد انقلاب خارجی حالا بیشتر باعث جلب توجه و افزایش بصیرت نسبت به سخنان مقام معظم رهبری شده است.

در این خصوص در مصاحبه ای با جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی به تبیین و تشریح بیشتر این موضوع پرداختیم.

قناد باشی با بیان اینکه مقام معظم رهبری قبل از این بحث چه در این سخنرانی و چه در سخنرانی های قبل تاکیدشان بر خنثی سازی تحریم ها بوده است، گفت: هدف رهبر انقلاب ازاین سخنان تصریح این نکته بود که با توجه به شرایط و تجاربی که جمهوری اسلامی در این چند سال به دست آورده تنها راه پیشرفت، حرکت روی ریل خنثی کردن تحریم هاست.

وی با بیان اینکه اعتقاد مقام معظم رهبری در هر زمانی بر نا امیدی از رفع تحریم ها بوده است، افزود: رهبر انقلاب همیشه گفته اند بنا را بر این بگذارید که تحریم ها به هیچ وجه لغو نخواهد شد و با این شرایط به سمت هدف حرکت کنید اما این موضوع ممکن است باعث ایجاد شبهه شود که ما با رفع تحریم ها مخالف هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه سخنان رهبر برای رفع شبهه از اذهان عمومی بسیار مناسب بود ادامه داد: مقام معظم رهبری درجمله ی هدفمندی گفتند البته ما با رفع تحریم مخالف نیستیم منتها این امکان پذیر نیست و اگر امکان داشته باشد یک ساعت هم نباید تعلل کرد اما چنین چیزی نا شدنی است.

وی با تاکید بر این که  بحث اصلی خنثی کردن تحریم ها و لزوم قرار گرفتن تمام تمرکز بر بی اثر کردن این تحریم ها بود گفت: متاسفانه جریان معاند که همیشه در پی به دست آوردن دست آویزی هستند تا مطالب را وارونه و به نفع خود تمام کنند. رسالت خبر نگاری و اصل امانت داری در خبر رسانی برای آنها هیچ اهمیتی ندارد.

قناد باشی با بیان اینکه شنیدن سفسطه های این قماش دیگر برای همه عادت شده است اظهار کرد: این افراد دایما به دنبال مصادره کردن اشخاص، وقایع و سخنان به نام و کام خود بوده و هستند. این بار هم مثل همیشه با دروغ و تزویر بهره ای که می خواستند را بردند اما در این مورد فکر نمی کنم حنایشان رنگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همیشه از موضعی محکم و ثابت با مردم سخن می گویند ادامه داد: مواضع رهبری در مقابل تحریم ها بارها و بار ها به وضوح تبیین شده است. همه افراد از انقلابی و غیر انقلابی، استراتژی ایشان در مورد مذاکره با دشمن، رفتار با تحریم ها و بحث خود کفایی را به خوبی می دانند و این حرف ها بی فایده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سخنان اخیر رهبر انقلاب نه مجوزی بود بر انجام مذاکره و نه تاکید بود بر رفع تحریم ها گفت: این سخنرانی اشاره ای بود به امید واهی برخی جریانات ضعیف وساده لوح که سالهاست با تلاش پوچ برای رفع تحریم ها ترمز پیشرفت کشور را محکم کشیده اند. چنان که فرمودند از سال 95 که قرار بود تحریم ها به یکباره حذف شود تا کنون، فشار تحریم ها کم که نشده هیچ بیشتر هم شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رفع تحریم ها رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا