Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم ، اخلاص و جانفشانی را از ویژگی های بارز سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" ذکر کرد .

 به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین هادی پورمیرزایی در مراسم سالگرد شهادت سردار رشید اسلام"حاج قاسم سلیمانی" که با حضور خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، مسئولان استانی و جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان در مسجد امام جواد (ع) برگزار شد، طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین گرامیداشت نهم دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"، یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی بویژه سردار رشید اسلام، "حاج قاسم سلیمانی" را گرامیداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اندیشمندان و متفکران بزرگی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تقدیم نظام اسلامی شده اند، گفت: شهید بزرگوار "حاج قاسم سلیمانی" وقتی به شهادت رسیدند پیر، جوان، کوچک و بزرگ برای ایشان اشک ریختند، عزیزانی که ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را یادشان است می دانند، همه اقشار به خاطر عشق و ارادتی که داشتند گریستند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یک مرجع تقلید و فقیه جامع الشرایط در نماز بی اختیار گریه کردند، من یاد گریه امام راحل در شهادت علامه شهید مطهری افتادم.

وی ادامه داد: دو شخصیت بزرگ علامه طباطبایی و امام خمینی (ره)، هر دو فیلسوف، مفسر قرآن کریم، فقیه و اندشمند در ارتباط با شهادت استاد مطهری گریه کردند.
حجت الاسلام والمسلمین پورمیرزایی افزود: وقتی حاج قاسم شهید شد و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و خیلی از بزرگان برای شهادت وی گریستند، این نشان دهنده جایگاه معنوی این سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بود.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد: جانفشانی و مجاهدت برای اهل بیت (ع) و اخلاص این شهید بزرگوار بود که این همه جمعیت در کربلا، نجف، مشهد، تهران، اهواز و کرمان به استقبال تشییع پیکر مطهر ایشان آمدند.
حجت الاسلام والمسلمین پورمیرزایی گفت: ان شاالله خداوند این توفیق را بدهد که ما نیز با ثبات قدم و استواری ادامه دهنده راه شهداء بویژه حاج قاسم سلیمانی باشیم.

در ادامه مراسم هم رزم شهید"حاج قاسم سلیمانی"مدافع حرم، سرهنگ جانباز "مصطفی یادگاری" از لشگر حضرت علی ابن ابیطالب(ع)قم به روایتگویی از اخلاص و ایثار سردار "حاج قاسم سلیمانی" و رزمنده های اسلام در دفاع از حرم اهل بیت(ع) پرداخت، همچنین در خاتمه مراسم از چند تن از مادران شهداء با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهادت سردار سلیمانی منطقه قم فرماندهی انتظامی استان حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان