Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی برامکی معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: دیشب سرعت وزش باد در مشهد به ۵۲ کیلومتر در ساعت رسید که تعدادی اسکلت آهنی، دیوار و داربست در ساختمان‌های در حال ساخت به دلیل عدم پایداری سقوط کردند، اما کسی در این حوادث آسیب ندید.

او افزود: مسئولان اجرای طرح‌های ساختمانی می‌بایست پیشتر با توجه به هشدار‌های هواشناسی نسبت به ایمن و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی فرماندار مشهد ادامه داد: در بارش برف و وقوع کولاک شب گذشته و انسداد مسیر مشهد - کلات یک دستگاه اتوبوس مسافربری عازم مشهد در محدوده گردنه گوجگی دچار مشکل شد که با کمک نیرو‌های امدادی مسافرانش بدون حادثه به مشهد رسیدند.

برامکی بیان کرد: معمولا در روز‌های برفی در ۲ گردنه برف‌گیر رباط سفید در جاده مشهد -تربت حیدریه و گوجگی در جاده مشهد-کلات مشکلاتی برای تردد به وجود می‌آید که خوشبختانه دیروز با مشکل حادی مواجه نشدیم.

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک نیروهای امدادی وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است