Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه ناکثین همچون زمان امام علی در انقلاب اسلامی وجود دارند، گفت: برخی مدعیان انقلاب گرفتار راه ضالین شدند و اظهارات اخیر این افراد را محکوم می‌کنیم. - اخبار استانها -

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: سرنوشت سازترین مطالبه درخواست هدایت بر صراط مستقیم است و در سوره مباره حمد بعد از اوصاف گوناگون با یک درخواست هدایت به صراط مستقیم همراه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این صراط مستقیم تجربه شده و ورود پیدا کردند، افزود: آیه شریفه "صراط الذین انعمت علیهم" همان شهدا و انبیاء هستند که عالی‌ترین رفقای زندگی انسان محسوب می‌شوند و امروز در لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی آن راه راست را در وجود رهبر معظم انقلاب و دیروز در قالب امام راحل می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز داشت: متأسفانه برخی افراد که روزی سوار بر قطار انقلاب بوده و مدعی این انقلاب اسلامی هستند و از مواهب انقلاب نیز بهره‌مند بوده و تریبون تبلیغ انقلاب را بر عهده داشتند نتوانستند در این مسیر ثابت قدم بمانند و به یکی از دو راه مغضوب یا ضالین آلوده شدند.

اعتراف "محمود امجد" به عدم بهره‌بردن اخلاقی و معنوی از محضر آیت‌الله بهاءالدینی!واکنش اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به سخنان امجد / کیست که نداند ایران دشمن را به لرزه انداخته استانتقاد شدید رئیس دانشگاه امام صادق(ع) از اظهارات محمود امجد

وی با بیان اینکه مغضوب و ضالین به چندین معنی تفسیر شده است، گفت: یکی از تفاسیر افراط و تفریط است و در این شرایط افراد از قافله عقب ماندند و آنان که سعی می‌کنند جایگاه رهبری را تغضعیف و کمبود و مشکلات را بر سر این کانون بریزند همان‌هایی هستند که دیروز در قالب ناکثین و مارقین بودند و در برابر مولا علی(ع) قدم علم کردند.

سلیمانی با بیان اینکه امروز نیز در انقلاب اسلامی ناکثین و مارقین را داریم، تصریح کرد: سعی بر برجستگی این موارد نیست در حالی که آخوندی که دیروز جیره خور انقلاب بوده و امروز در زمره دشمنان قرار گرفته است به اراجیف‌گویی و نارواگویی می‌پردازد قطعا در زمان امام علی(ع) نیز این سخنان را می‌گفت.

وی با بیان اینکه باید همواره دعای "اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا" ورد زبان ما باشد، تأکید کرد: این نزول و یاوه سرایی‌ها را در بعضی افراد که به ظاهر ملبس به لباس روحانیت هستند محکوم می‌کنیم در حالی که شأن آنان به حدی نیست که نامشان برده شود درحالی که می‌دانیم اراجیف بافی کار هر کسی است.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه