Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@19:07:10 GMT

اسلامی: زمین بهتر بود، پرسپولیس را می‌بردیم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۲۳۵۹

اسلامی: زمین بهتر بود، پرسپولیس را می‌بردیم

مهاجم نساجی معتقد است اگر شرایط بهتری در ورزشگاه شهید وطنی وجود داشت، می‌توانستند پرسپولیس را شکست دهند.

به گزارش "ورزش سه"، کریم اسلامی درباره تساوی نساجی و پرسپولیس اظهار کرد: بازی خیلی سختی در بدترین شرایط داشتیم، اما خدا را شکر عملکرد تیمی و فنی ما خوب بود و نمایش شایسته‌ای ارائه کردیم. شاید پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری داشت ولی فرصت‌های ما خطرناک‌تری به وجود آوردیم و اگر خوش‌شانس بودیم، برنده می‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: پرسپولیس واقعا تیم پُرمهره‌ای است و هیچ تیمی مقابل آنها کار راحتی ندارد. روحیه این تیم هم بعد از فینال آسیا خیلی خوب بود و آمدند که سه امتیاز را از نساجی بگیرند، اما خوشبختانه با آنالیزی که آقای فاضلی و کادر فنی ما از آنها داشت، توانستیم حملات این تیم را کنترل کنیم و موقعیت‌های خطرناکی هم داشته باشیم.

مهاجم نساجی در خصوص شرایط نامساعد زمین در ورزشگاه شهید وطنی و تاثیر آن بر عدم برتری پرسپولیس گفت: مطمئن باشید اگر زمین بهتر بود ما برنده می‌شدیم، نه پرسپولیس. قبول داریم نتیجه واقعی و نمایش فنی در بازی دیروز اتفاق نیفتاد ولی اینطور هم نیست که همه می‌گویند اگر آب‌گرفتگی نبود، پرسپولیس به سه امتیاز می‌رسید.

 

اسلامی درباره اینکه گفته می‌شود تماشاگران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی حضور داشتند و دور از دید دوربین‌های تلویزیونی در استادیوم مستقر شدند، ابراز کرد: ما هیچ تماشاگری داخل ورزشگاه نداشتیم و اگر صدایی شنیده شده، از خانه‌های اطراف بود. مردم عزیز قائم‌شهر و مازندران در تمام بازی‌های این فصل که کرونا بوده، از پشت‌بام منازل و در سخت‌ترین شرایط مسابقات ما را نگاه کرده و تیم را تشویق می‌کنند که دیروز تعدادشان بیشتر بود و صدای بلندتری هم شنیده می‌شد.

کریم اسلامی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم اسلامی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم

ویدیویی از حال و هوای ورزشگاه آزادی پیش از آغاز بازی پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد