Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی آنلاین مربوط به نامزدی ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ با حضوردبیرکل فدراسیون، روسای هشت هیات فوتبال، شهرداران و مدیرعامل شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی برگزار خواهد شد.

در ادامه نشست‌های هماهنگی در مسیر میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، جلسه هماهنگی آنلاین با حضور دبیرکل فدراسیون، روسای هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، البرز، کرمان و جزیره کیش، شهرداران شهرهای نامزد میزبانی و مدیرعامل شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی ساعت ۱۱ روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در ماههای اخیر مدارک اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بحث میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را در موعد مقرر ارائه کرد.

همچنین کتاب میزبانی این رقابت ها هم به شکل حضوری از سوی وزیر ورزش و جوانان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر و سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسمی به شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا اهدا شد.

در این کتاب معرفی شهرها، ورزشگاه‌ها، هتل‌ها و همچنین نقشه شهرها و فاصله میان قسمت های مختلف با ورزشگاه‌ها، بیمارستان ها طراحی شده است.

همچنین فدراسیون فوتبال در جهت اطلاع رسانی داخلی، شناسایی رویداد و معرفی بخشی از زیرساخت های موجود در ماههای اخیر ۷ کلیپ منتشر کرده و کلیپ های آتی هم در سیر کمپین میزبانی منتشر خواهد شد.

علاوه بر این کلیپ رسمی میزبانی هم در موعد مقرر به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهد شد.

ارسال سایر مدارک مربوطه

فدراسیون فوتبال در هفته نخست شهریور و پس از برگزاری نشست‌های متعدد و همچنین نخستین جلسه ستاد مربوطه به پیشنهاد میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷، نخستین مدارک و مستندات مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا را در موعد قانونی به مقر این کنفدراسیون ارسال کرده بود .

مدارک مربوطه مشتمل بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری کشور در حوزه های گوناگون و در۱۰ بخش از سوی فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون ارسال شد.

در این ارتباط همچنین در آبان و آذرماه سال جاری فرم تعهدنامه به همراه لیست نیازمندی های میزبان نیز پس از تایید مقامات کشوری و سازمان های ذیربط و در موعد زمانی تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به ای اف سی ارسال شده بود.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مسیر میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ با کشورهای قطر، عربستان، ازبکستان و هند رقابت خواهد کرد.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبان رقابت های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۷ در سال آینده میلادی اعلام خواهد شد. رقابت های جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد./ فدراسیون فوتبال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رقابت های جام ملت های آسیا میزبانی جام ملت های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ جمهوری اسلامی ایران رقابت ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است

 مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی درباره سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا گفت: سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا ۲+۱ است. براساس نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۴، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال ۲۰۲۲ است.

او ادامه داد: بر اساس رنکینگ اعلام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان سال ۲۰۲۲ که در سایت این کنفدراسیون نیز قابل مشاهده است ایران در جایگاه سوم منطقه غرب قرار دارد و بر همین اساس سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف است. ایران یک نماینده نیز در سطح دوم باشگاه‌های آسیا خواهد داشت. نحوه صعود نمایندگان ایران به این مسابقات قبلاً توسط هیات رییسه فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

مدیر مجوز باشگاهی ادامه داد: در نامه AFC که روز ۱۵ می ۲۰۲۳ برای فدراسیون‌ها ارسال شده، ملاک انتخاب باشگاه‌ها را در لیگ نخبگان در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. با مراجعه در سایت AFC رنکنیگ کشور‌های عربستان با ۹۳ امتیاز، ژاپن ۹۱ امتیاز، کره جنوبی با ۸۸ امتیاز، قطر با ۷۵ امتیاز، ایران ۷۲ امتیاز و امارات ۶۴ امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت: متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۰۲۳ به دست آورده اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافت احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است