Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات درباره ویژه برنامه های شب یلدا نشان می دهد ۷۷.۱ درصد مردم، بیننده برنامه‌های سیمای رسانه ملی اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، اخبار و... بوده‌اند.

از میان ویژه‌برنامه‌های شب یلدا که از شبکه‌های سیما پخش شد، برنامه «دورهمی» از شبکه نسیم با ۱۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد و «زوجی نو» از شبکه سه با ۱۴.۱ درصد بیشتر از دیگر برنامه‌ها بیننده داشتند. مسابقه «دستپخت» از شبکه یک هم با ۱۰.۴ درصد بیننده در رده سوم قرار گرفته است. ۸۴.۹ درصد مردم از «دورهمی»، ۸۵.۹ درصد از «زوجی نو» و ۸۹.۶ درصد هم از «دستپخت» در حد «زیاد» ابراز رضایت کرده‌اند.

بر اساس این نظرسنجی، در مجموع، ۷۰.۹ درصد مردم از ویژه برنامه‌های شب یلدا در حد «زیاد» ابراز کردند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما ۶۳.۴ درصد مردم معتقدند ویژه‌برنامه‌های امسال نسبت به پارسال «بهتر» شده بود. در حالی که ۶۵.۱ درصد از مردم انتقادی به این برنامه‌ها نداشتند، اما ۱۰.۹ درصد «شاد نبودن»، ۴.۸ درصد «تنوع نداشتن» و ۴.۶ درصد هم «جذابیت نداشتن» را مهم‌ترین انتقاد خود به برنامه‌های پخش‌شده اعلام کردند.

مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد ۵.۷ درصد مردم هم «شنونده ویژه برنامه‌های شب یلدای شبکه‌های صدا» بوده‌اند. ۸.۹ درصد هم از «شبکه‌های استانی» پای سفره یلدا نشسته‌اند.

کد خبر 5105161 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: مجموعه دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم قاسم سلیمانی شبکه پنج سیما تئاتر ایران چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت فیلم کوتاه سریال ایرانی شبکه سه سیما فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سینمای مستند حضور هنر ایران در جهان ویژه برنامه های شب یلدا درصد مردم ۹ درصد ۱ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم