Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر نبی زاده گفت: صندوق کارآفرینی امید استان تاکنون برای طرح های اشتغالزای روستایی و عشایری استان به تعداد هزار و 45 طرح مبلغ 911 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر نبی زاده، مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید، صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی به طور کلی به 14 هزار و 718 متقاضی مبلغ دو هزار و 288 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و کارآفرینی اعطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی زاده، گفت: در این مدت، این صندوق برای طرح های اشتغالزای روستایی و عشایری استان به تعداد هزار و 45 طرح مبلغ 911 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: از این تسهیلات اشاره شده برای طرح های اشتغالزای روستایی و عشایری استان 165 میلیارد و 90 میلیون ریال به 164 فقره طرح در شهرستان اسفراین، 212 میلیارد و 930 میلیون ریال تسهیلات به 230 فقره طرح در شهرستان بجنورد و 109 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات به 127 فقره طرح در شهرستان مانه و سملقان پرداخت شده است.

وی افزود: 92 میلیارد و 930 میلیون ریال تسهیلات به 181 فقره طرح در شهرستان فاروج، 202 میلیارد و 170 میلیون ریال تسهیلات به 191 فقره طرح در شهرستان شیروان، 38 میلیارد و 750 میلیون ریال تسهیلات به 32 فقره طرح در شهرستان جاجرم، 49 میلیارد و 640 میلیون ریال تسهیلات به 100 فقره طرح در شهرستان راز و جرگلان و 40 میلیارد و 910 میلیون ریال تسهیلات به 20 فقره طرح در شهرستان گرمه پرداخت شده اند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی در ادامه یادآور شد: این صندوق در حمایت از راه اندازی کسب و کارهای خرد و کوچک در استان سه محور اعطای تسهیلات را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: محور نخست این صندوق برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و کوچک در زمینه حل مشکل ارائه تضمین بانکی برای بانوان متقاضی دریافت تسهیلات بوده که اعطای تسهیلات به صندوق های خرد زنان روستایی و عشایری در استان را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این صندوق در این زمینه، تا به کنون به 21 صندوق خرد زنان روستایی و عشایری استان تسهیلات اعطا کرده است.

نبی زاده در ادامه افزود: دومین محور این صندوق برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و کوچک در قالب طرح یک روستا یک محصول است.

وی گفت: این صندوق به مهمترین طرح اقتصادی در هر روستا تسهیلات اعطا می کند، به طور مثال این تسهیلات به ادامه فعالیت تولید فرش دو رو در روستای دویدوخ اعطا شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی همچنین بیان کرد: سومین محور این صندوق برای اعطای تسهیلات به کسب و کارهای خرد و کوچک به طرح روستای بدون بیکار است که در این زمینه 29 روستا را انتخاب و محور این طرح قرار داده ایم.

انتهای پیام/قهرمانی

منبع: دانا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی روستایی و عشایری استان کسب و کارهای خرد و کوچک میلیون ریال تسهیلات فقره طرح در شهرستان تسهیلات قرض الحسنه اعطای تسهیلات نبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، احمد فرهادی امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح وارگه دانایی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق عشایری استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کاروان دانایی در مناطق عشایری و روستایی، عنوان کرد: این طرح در سال گذشته برای ارائه خدمات کتاب‌محور برگزار شد، در سال جاری نیز طرح وارگه دانایی از اردیبهشت‌ماه اجرا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

فرهادی با اشاره به اینکه طرح کاروان دانایی در سال گذشته با مشارکت بسیج، امور عشایر و آموزش و پرورش، اجرا و دستگاه‌های هلال احمر و شبکه بهداشت نیز در کنار این طرح، خدمت‌رسانی کردند. در سال جاری بیش از 2 هزار جلد کتاب در نقاط روستایی و عشایری در طرح کوله‌پشتی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به حضور کتابداران استان در مناطق روستایی و عشایری و فعالیت‌های کتابخوانی و کتاب‌محور، خاطرنشان کرد: لازم است در طرح کتابخانه سیار که مصوبه سفر ریاست جمهوری است، خودرو تامین شود تا این طرح در استان اجرایی شود.

به گزارش تسنیم، وارگه واژه‌ای ترکیبی از دو بخش "وار" به معنی خانه و"گه" به معنی جا و مکان است و در واقع به خانه موقت عشایری «وارگه» می‌گویند. قرار است طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری استان اجرایی شود.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی