Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ریاحی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران درباره احداث و راه‌اندازی ۳ پد بالگرد در منطقه رودبار قصران اظهار کرد: شهر رودبار قصران بسیار حادثه خیز است و تنها یک ورودی در محدوده کمرخانی دارد.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: احتمال ریزش کوه در این محدوده وجود دارد و در روزهای پایانی هفته، در این مسیر ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به ایجاد ترافیک سنگین در این منطقه، اگر اتفاقی رخ دهد دچار مشکل خواهیم شد، لذا ضرورت دارد که ۳ پد بالگرد را در این شهر داشته باشیم و در این راستا در حال حاضر یک پد بالگرد در منطقه داریم و ۲و پد دیگر در حال طراحی است که تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی درباره محل جانمایی این پدها گفت: هم اکنون یک پد در قسمت ورودی شهر قرار دارد و آن ۲ پد دیگر هم در منطقه تپه سر و پارک جنگلی «سفید کمرچال» قرار می‌گیرد و به امید خدا تا ۱ ماه آینده و با نظر محیط زیست و منابع طبیعی، این ۲ پد بالگرد دیگر هم به بهره برداری می‌رسد.

شهردار اوشان، فشم و میگون با بیان اینکه امیدواریم هیچ مشکلی در منطقه ایجاد نشود افزود: با احداث این پدهای بالگرد، می‌توانیم در زمان وقوع بحران، اقدامات لازم را انجام دهیم.

کد خبر 5105212

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اوشان رضا ریاحی مدیریت بحران ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران روز پرستار شیوع کرونا شهرکرد پد بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به پرکردن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان گفت: ۱۳۵ حلقه از این چاه‌ها در مجاورت چاه‌های آب‌ شرب و در شعاع یک‌ کیلومتری بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رسول فرهادی امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به لایروبی رودخانه‌های استان، اظهار کرد: علاوه بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز در محدوده رودخانه‌ها با توجه به محدودیت زمانی، امکانات و اعتبارات، ۳۰ کیلومتر به صورت مستقیم، گلوگاه‌ها و نقاط آسیب‌پذیر در سیلاب‌های گذشته شناسایی شد و بیش از یک میلیون مترمکعب لایروبی خاکبرداری، نخاله‌برداری، زباله‌برداری و بازگشایی مسیر در این محدوده انجام گرفت.

وی افزود: ساماندهی لازم برای رودخانه‌های آبشوران، قره‌سو و تنگ کنشت به‌طول یک‌کیلومتر انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به عملیات ترمیمی طرح تغذیه مصنوعی کیلانبر، خاطرنشان کرد: سد تغذیه مصنوعی کیلانبر دارای سه بند است که پایین‌ترین بند آن در سیلاب ۹۸ دچار آسیب شد و در آستانه تخریب قرار داشت، به نحوی که بر اثر تخریب آن خسارت مالی و جانی دور از انتظار نبود، بر این اساس با مدیریت جهادی بلافاصله طراحی رفع نواقص موجود در دستور کار قرار گرفت و این سازه به چرخه کار برگشت.

فرهادی با اشاره به تدوین برنامه جامع برای لایروبی رودخانه‌های استان، تصریح کرد: ساماندهی و لایروبی رودخانه الوند در قالب این برنامه به عنوان یکی از رودخانه‌هایی که در سیلاب‌های گذشته به واسطه شرایط خاصی که در شهر قصرشیرین وجود دارد آسیب‌زا بوده است، از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار و پیمانکار نیز انتخاب شد و یکی از برنامه‌های آب‌منطقه‌ای در سال‌جاری خواهد بود.

وی با اشاره به پر کردن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان، گفت: ۱۳۵ حلقه از چاه‌های مذکور در مجاورت چاه‌های آب‌شرب در شعاع یک‌کیلومتر بود که تنها برای نجات چاه‌های آب شرب استان اتفاق افتاد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از اتمام تعمیرات دو دستگاه شیر غلافی سد گاوشان خبر داد و گفت: پس از ۱۰ سال بهره‌برداری از سد و تأسیسات وابسته تعداد دو دستگاه شیر غلافی به طول ۱۵۰۰ و ۷۵۰ میلی‌متر و حوضچه‌های مربوطه با هزینه هفت میلیارد ریال تعمیر شد و در حال حاضر بیش از ۹۰۰ لیتر در ثانیه آب از سد گاوشان به تصفیه‌خانه شهید نظری شهر کرمانشاه منتقل می‌شود.

کد خبر 748733

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور