Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:18:50 GMT

محور ساری - سمنان باز شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۳۳۷۰

محور ساری - سمنان باز شد

تین نیوز

سمنان که از بامداد امروز شنبه به دلیل بارش برف و کولاک بسته شده بود ، با تلاش راهداران دقایقی قبل باز شد و تردد خودروها در آن به جریان افتاده است.

به گزارش تین نیوز، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به خبرنگار ایرنا گفت که این محور پس از حدود هشت ساعت تلاش نیروهای راهداری در برف روبی باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن جهانیان افزود : هم اکنون تردد در این محور برقرار شده است و نیروهای راهداری نیز برای خدمات رسانی به خودروهای عبوری و رفع مشکلات احتمالی همچنان در منطقه حضور دارند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محور ساری- کیاسر- سمنان را دارند، خواست تا تجهیزات زمستانی خودرویی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بارش برف و کولاک که از روز پنجشنبه هفته گذشته در مازندران شروع شد و تا بامداد امروز شنبه ادامه داشت، باعث مسدود شدن راه ۲۰۰ روستای استان شد ، برق ۵۰ روستا را قطع کرد و باعث شد دمای هوا در بعضی مناطق به حدود ۲۰ درجه سانتی گراد زیر صفر برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محور ساری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید رحیمی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به علت آب‌گرفتگی و سقوط پایه‌های برق، محور سر بندر به آبادان در محدوده شادگان مسدود شد.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: همکاران ما در پلیس راه از منطقه خور دورق مسیر را یک‌طرفه کرده‌اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع‌آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید صورت گرفته که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان