Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریدون یاسمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری ششمین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان در شرکت نفت افزود: موارد مهمی در این جلسه مطرح و به تصویب اعضا رسید که نصب دیب دیجیتالی در مرزهای شوشمی، شیخ صله و سومار از موارد مهم و مصوب شده آن بود.

وی در خصوص حضور نیروهای پخش منطقه کرمانشاه در نقطه صفر مرزی تصریح کرد: هنگ مرزی و دستگاه‌های امنیتی مسوول حمایت و تامین امنیت نیروهای مستقر در مرز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اقدامات زیادی در حوزه پیشگیری از انحراف خارج از شبکه و قاچاق فرآورده های نفتی در استان انجام شده است که می‌توان به پایش ماهانه مصرف و ساماندهی، کنترل و ادامه روند استاندارد سازی سهمیه، بازدیدهای میدانی از مجاری عرضه سوخت، برگزاری کارگاه آموزشی و گشت مشترک اشاره کرد.

یاسمی اظهار داشت: اجرا و راه اندازی طرح توزیع الکترونیک فرآورده در استان، از جمله اقدامات موثر در توزیع نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع به مصرف کننده واقعی و پیشگیری از قاچاق و انحراف خارج از شبکه در آن بوده، که تجزیه و تحلیل های عملیاتی اخیر حاکی از کاهش چشمگیر میزان قاچاق انواع فرآورده های نفتی در حوزه عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه است.

ششمین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی با هدف ارتقای سطح هماهنگی و تعاملات بین دستگاه های استانی و تسهیل و تسریع در پیاده سازی و اجرای سیاست های مبارزه با قاچاق سوخت با حضور اعضاء و نمایندگان دستگاه های عضو با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس پخش منطقه کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ ۱۵۷ باب جایگاه سوخت در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد ۷۶ باب جایگاه سوخت سی ان جی است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

این استان با داشتن ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی یکی از استان های فعال در حوزه تجارت کشور بخصوص با همسایه غربی یعنی عراق است که تقویت این مرزها می تواند به توسعه پایدار این استان ۲ میلیون نفری کمک فراوانی کند.

استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در شهرستان قصرشیرین ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است.

همچنین در پنج شهرستان پاوه، ثلاث و باباجانی، سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین پنج بازارچه مرزی وجود دارد که در ایجاد اشتغال و درآمدزایی مرزنشینان از محل صادرات و واردات قانونی کالا نقش بسزایی دارند.

برچسب‌ها مخازن مایعات مرز خسروی کرمانشاه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مخازن مایعات مرز خسروی کرمانشاه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی مخازن مایعات مرز خسروی کرمانشاه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور فرآورده های نفتی خارج از شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد