Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد عزمی جدی برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم از خود نشان داده و در حال رسیدن به مرحله عملیاتی آن هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در جشنواره طرح پویش در دانشگاه آزاد اصفهان اظهار کرد: طی دو سال گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی، عزمی جدی و اهتمامی مضاعف برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم از خود نشان داده و این عزم از یک مساله تشریفاتی صرف، در حال رسیدن به مرحله عملیاتی و تبدیل شدن به یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقانی فیروزآبادی گفت: خوشبختانه همه ارکان دانشگاه به این باور رسیده اند که اگر خواهان ماندگاری و نقش آفرینی در عرصه آموزش عالی کشور هستند، باید تحولی عظیم در روند فعالیت دانشگاه ایجاد شود و به یک دانشگاه کارآفرین تبدیل شده تا انتخاب اول خانواده‌ها باشند.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد افزود: همواره استان اصفهان نشان داده که در مقاطع حساس، ضرورت را خوب پیش بینی کرده و چابک، همگن و همراه عمل کرده و نتیجه آن افتخارآفرینی دانشگاه آزاد این استان در میان سایر واحد‌های دانشگاهی و الگو شدن برای سایر استان‌ها است. دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طلایه دار طرح ملی پویش است.

وی از مشارکت و حمایت همه جانبه سایر نهاد‌های همکار در این طرح از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و سایر نهاد‌های اجرایی تشکر و تقدیر کرد.

گفتنی است در پایان این جشنواره از دانشجویان برتر فعال در این طرح، واحد‌های دانشگاهی و شرکت‌ها و سرا‌های نوآوری فعال برتر که با دانشگاه همکاری داشته اند با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اصفهان طرح پویش دانشگاه نسل سوم دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر