Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@18:14:15 GMT

آبرسانی سیار به ۱۰۰ روستای نهبندان

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۴۱۰۰

آبرسانی سیار به ۱۰۰ روستای نهبندان

بیکی گفت: از ۲۸۷ نقطه روستایی شهرستان نهبندان، بیش از ۱۰۰ روستا به صورت سیار آبرسانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» امروز (6 دی) در جریان افتتاح پروژه انتقال آب آشامیدنی روستای میغان در شهرستان مرزی نهبندان که با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، امام جمعه و فرماندار نهبندان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه انتقال آب آشامیدنی روستای میغان یکی از پروژه هایی است که با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه موضوع آب، یکی از مشکلاتی است که در نهبندان نمود بیشتری دارد، افزود: این شهرستان 287 نقطه روستایی دارد که هزینه خدمت رسانی را افزایش داده است.

 

بیکی تصریح کرد: هدف از تشکیل انقلاب اسلامی رفع محرومیت و حل مشکلات مردم کم برخوردار و مستضعف است، به هر حال امروز روستاهای ما آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی انجام و برای خدمات حوزه اشتغال تسهیلاتی پرداخت می شود.

 

وی با اشاره به گستردگی و پراکندگی شهرستان نهبندان، اضافه کرد: متاسفانه در فصل تابستان  با تعداد محدودی تانکر و دوری مسیر؛ به بیش از 100 روستای شهرستان آبرسانی سیار انجام می‌شود.

 

فرماندار نهبندان در ادامه به احداث 10 هزار مسکن محرومان روستایی در خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد: در روستای میغان 57 مسکن با مشارکت بنیاد برکت و کمیته امداد در حال اجرا است که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

بیکی بیان کرد: گازرسانی به 26 منطقه شاهکوه آغاز و گاز رسانی به روستای میغان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه احداث زمین ورزشی برای جوانان روستا در دستور کار است که چمن تهیه شده و بحث زیرساخت نیز در حال انجام است، گفت: همچنین پروژه آب شیرین ‌کن در روستای میغان به بهره‌برداری رسیده است و برای پروژه ارتقای شبکه‌های دیجیتال منتظر تعویض دستگاه توسط صداوسیما هستیم که در صورت تعویض به بهره‌برداری می رسد.

 

فرماندار نهبندان در پایان از هزینه کرد یک میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار برای مجتمع آبرسانی به روستای میغان خبر داد و گفت: از این مبلغ 800 میلیون تومان اعتبارات شهرستانی و 450 میلیون تومان اعتباراتی است که از سوی بنیاد برکت کمک شده است.

 

وی اضافه کرد: مردم این منطقه در صحنه های انقلاب مشارکت خوبی دارند لذا وظیفه مسئولان خدمات رسانی مطلوب و سریع تر است.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: آبرسانی به روستاها شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان آبرسانی خراسان جنوبي بیرجند فرماندار نهبندان بهره برداری روستای میغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد منصوری عصر دوشنبه در بازدید از پروژه های شهرستان بهمئی افزود: پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی که طی ۱۱ سال تنها ۳۵ درصد پیشرفت داشت، در حال حاضر به رشد ۸۵ درصدی رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکید رئیس جمهوری نیز سرعت بخشی و تکمیل این پروژه است، اظهار کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده این پروژه تا پاییز سال جاری در مدار بهره‌برداری قرار می گیرد.

منصوری گفت: تاکنون یکهزار میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با تحقق این پروژه سه و نیم میلیون متر مکعب آب برای حوزه صنعت و کشاورزی و پوشش پنج و نیم میلیون متر مکعبی آب شرب را خواهیم داشت.

کد خبر 6092366

دیگر خبرها

  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد