Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور بعد از ظهر شنبه به مناسبت هفته ثبت به همراه مدیرکل ثبت احوال استان البرز با حضور در اداره ثبت احوال شهرستان ساوجبلاغ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این اداره، با رئیس و کارکنان ثبت احوال ساوجبلاغ نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت روز ثبت احوال به رئیس و کارکنان این اداره، بر لزوم به‌روزرسانی اسناد سجلی و اطلاعات هویتی افراد تأکید کرد و گفت: هویت شفاف افراد نقش اساسی در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های خرد و کلان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان‌های مختلفی در کشور وظیفه تعیین و جمع‌آوری آمار صحیح را بر عهده دارند، آمار صحیح در تعیین سرنوشت و برنامه‌ریزی و توسعه کشور نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

مهرور با تقدیر از حضور مدیرکل ثبت احوال در این شهرستان از عملکرد مدیر اداره ثبت احوال شهرستان تشکر کرد و گفت: اقداماتی از قبیل ثبت وقایع حیاتی، تعویض شناسنامه و صدور کارت هوشمند ملی، استخراج آمار صحیح جمعیتی نقش مهمی را در پیشبرد امور مختلف در شهرستان انجام می‌دهند.

البرز در ثبت وقایع چهارگانه جزو استان‌های برتر است

مدیرکل ثبت احوال البرز نیز در این نشست با تشریح اقدامات این اداره کل در جهت صدور کارت‌های ملی هوشمند، تعویض شناسنامه‌ها، واگذاری خدمات ثبت احوال به دفاتر پیشخوان، خاطرنشان کرد: هدف ثبت احوال تسهیل و تسریع در ارائه خدمات ثبت احوال در راستای تکریم ارباب‌رجوع است.

محمدعلی رفیع‌پور گفت: در بحث ثبت وقایع چهارگانه و صدور کار ملی هوشمند و تعویض شناسنامه این اداره کل در سطح کشور جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود.

در پایان این نشست و بازدید از کارکنان ساعی و پرتلاش اداره ثبت احوال ساوجبلاغ با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر 5105356

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی مهرور ساوجبلاغ ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا شهرکرد روز پرستار ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند