Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر علی اکبری اظهار کرد: دیشب و در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک نفر از شهروندان استان در ارتفاعات منطقه ملگه گون شهرستان سیروان بلافاصله سه تیم امداد و نجات به محدوده آخرین تماس فرد مفقود شده اعزام و عملیات جست وجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر و نیروهای محلی در تمام ساعات شب خوشبختانه فرد مفقود شده که به دلیل تاریکی هوا و خرابی وسیله نقلیه در ارتفاعات منطقه مله گون شهرستان سیروان مسیر اصلی را گم کرده بود قبل از ظهر امروز پیدا و با کمک و همراهی نجاتگران و اقوام و بستگان به ایلام انتقال داده شد.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

کد خبر 5105390

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امداد رسانی ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا شهرکرد روز پرستار فرد مفقود شده هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز و در روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت‎ماه، در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

رئیس سازمان امدادونجات افزود: به هم‌وطنان توصیه می‌شود که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

کد خبر 6097991 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان/ آماده‌باش هلال‌احمر
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور