Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که زنوزی، مالک باشگاه‌های تراکتور و ماشین سازی است و مهدی، رئیس مسابقات لیگ فوتبال هم بیان کرد در صورتی که این موضوع درست باشد، مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور باطل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در صحبت با رسانه رسمی باشگاه تراکتور درباره این مطلب گفت: من مالک تراکتور  و ماشین سازی نیستم و طرفدار متعصب تیم‌های تبریزی هستم، چه تیم قشقایی باشد و چه شمال، جنوب و ارومیه باشد، فرقی نمی‌کند. من به هم زبانان خودم دین دارم و در حال ادا کردن آن هستم.

او ادامه داد: تیم ماشین‌سازی را بر سر یک معامله فروختیم که یک سری از کارهایش انجام و یک سری از کارهایش به خاطر عمل نکردن  به تعهداتشان، از نظر ثبت شرکت‌ها انجام نشده است که در آینده‌ای نزدیک اقدام خواهد شد.

زنوزی گفت: ما قبول نداریم که این ۲ باشگاه تبریزی مالکیت مشترک دارند. اگر هم مشترک باشد، چطور شده است که چندین تیم در وزارتخانه‌های مختلف با مجمعشان یکی هستند. اول آن‌ها را درست کنند و اگر نوبت به ما رسید، آن وقت در خدمت هستیم.

بیشتر بخوانید

نصیرزاده: شنیده ام مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس را باطل می‌کنند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تراکتور ماشین سازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

کد خبر: 1228989 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی