Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌که رییس فدراسیون کشتی بارها تاکید کرده بود باشگاه استقلال پولی بابت اسکان در سالن توفیق پرداخت نکرده است، با انتشار فیش واریزی توسط استقلال و تایید خزانه‌دار فدراسیون کشتی مشخص شد بیش از ۱۶ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز شده است.

رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی آزاد استقلال روز گذشته (جمعه) با حضور در برنامه ورزش و مردم در بخشی از صحبت های خود و در واکنش به اظهارات رییس فدراسیون کشتی تاکید کرد، استفاده تیم استقلال از سالن توفیق جهت برگزاری اردو بر خلاف اظهارات رییس فدراسیون کشتی رایگان نبوده، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بلافاصله در ارتباط تلفنی با این برنامه برای چندمین مرتبه تاکید کرد هیچ مبلغی از سوی تیم استقلال بابت استفاده از سالن توفیق به حساب فدراسیون کشتی واریز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اظهارات دبیر، مسئولان تیم استقلال فیش واریزی به حساب فدراسیون کشتی بابت استفاده از سالن توفیق را منتشر کردند که نشان داد استقلالی ها بر خلاف اظهارات رییس فدراسیون کشتی، مبلغ ۱۶ میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان بابت استفاده از سالن توفیق به حساب فدراسیون کشتی واریز کرده‌اند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره قرارداد سالن جهانبخت توفیق با باشگاه استقلال روز گذشته(جمعه) گفت: درباره قراردادی به مبلغ ۱۶ میلیون تومان صحبت و آن را در فضای مجازی منتشر کردند. این مبلغ هنوز به حساب فدراسیون کشتی واریز نشده است. تیم استقلال سه وعده در دورهای رفت و برگشت در این سالن حضور داشت. من خودم هر روز در جریان ریز مباحث مالی فدراسیون هستم. ۱۰ میلیون تومانی واریز کردند که ارتباطی به این موضوع نداشت و برای تبلیغات بوده است. این فیش ۱۶ میلیون تومانی را به ما بدهد تا بدانیم چه بوده است.

هوشنگ محمدی خزانه دار فدراسیون کشتی لحظاتی پیش در اظهاراتی که بر روی سایت فدراسیون کشتی منتشر شده است، در اینباره گفت: اعضای تیم باشگاه استقلال تهران در سه نوبت به مدت ۱۰، ۱۴ و ۶ روز برای انجام تمرینات خود به منظور شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد، در سالن توفیق جهان بخت حضور داشتند.

وی ادامه داد: تنها واریزی این تیم برای اجاره سالن به مدت ۱۰ روز به مبلغ شانزده میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان در ۳۰ شهریور سال جاری بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حساب فدراسیون کشتی رییس فدراسیون کشتی سالن توفیق میلیون تومان تیم استقلال ۱۶ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران گفت که کشتی در المپیک کار سختی دارد و اگر یک طلا بگیرد شاهکار کرده است. او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

دریافت 65 MB

       

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر