Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنتفورد موفق به شکست کاردیف شد.

برنتفورد در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول انگلیس در دیدار مقابل کاردیف به پیروزی رسید.

به گزارش طرفدرای، از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول انگلیس، برنتفورد میهمان کاردیف بود و با نتیجه 3-2 پیروز شد. هر 3 گل برنتفورد توسط سرجی کانوس در دقایق 50، 65 و 73 زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و بر روی نیمکت قرار گرفت. برنتفورد با این برد 38 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

کاردیف هم با 29 امتیاز در رده دهم است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر در دیدارهای این فصل را نیز به دست آورد.

پیروزی رئال مادرید در این بازی به این معنا بود که آنها بدون توجه به نتیجه بازی بارسلونا تنها به یک امتیاز دیگر برای مسجل کردن عنوان قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل نیاز داشتند. هرچند شکست بارسا در بازی شب گذشته برابر خیرونا باعث شد که قهرمانی این تیم قطعی شود.

مدیران و کادر فنی رئال پیش از این اعلام کرده بودند که به دلیل اینکه بازی بارسا پس از بازی آنها برگزار خواهد شد، در صورت پیروزی برابر کادیز هم جشن قهرمانی را در ورزشگاه برگزار نخواهند کرد اما بازیکنان این تیم پس از سوت پایان بازی در زمین جشنی را در کنار هواداران رئال برگزار کردند.

روزنامه مارکا با انتشار تصویری از جشنی که شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد با تیتر «قهرمان، قهرمان» که شعار معروف بازیکنان رئال پس از کسب هر عنوان قهرمانی است به این اتفاق واکنش نشان داد و روی جلد اولش را به کسب سی و ششمین عنوان قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس