Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:26:59 GMT

یکه‌تازی برنتفورد در چمپیونشیپ بدون قدوس

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۵۸۸۰

تیم فوتبال برنتفورد در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی‌اش مقابل کاردیف به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته بیست و یکم چمپیونشیپ انگلیس، تیم برنتفورد که سامان قدوس را برخلاف مسابقه اخیرش در جام اتحادیه در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب مقابل تیم رده دهمی کاردیف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنتفورد انگلیس در این دیدار خارج از خانه و در حالی که در نیمه اول با یک گل شکست خورده بود، در نهایت با هت‌تریک سرگی کانوس، مهاجم ۲۳ ساله اسپانیایی خود موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم کاردیف دست پیدا کند تا در امتیاز ۲۸ با بورنموث رده سومی برابر شود ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم جدول چمپیونشیپ قرار بگیرد.

 

یاران قدوس که طی ۱۳ هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس هیچ شکستی نداشته و ۷ پیروزی و ۶ مساوی به دست آوردند و همچنین در دیدار اخیرشان در جام اتحادیه از سد نیوکسل عبور کردند، امشب هم موفق شدند برای پانزدهمین بازی متوالی به روند خوب خود ادامه دهند و به برتری برابر کاردیف برسند.

 

سامان قدوس، مهاجم ایرانی برنتفورد که پس از هشت هفته غیبت در ترکیب برنتفورد در رقابت‌های چمپیونشیپ، در دیدار گذشته تیمش در رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس برابر نیوکسل حضور ثابت داشت و عملکرد خوبی ارائه داد، امشب برابر کاردیف تا پایان جزو نفرات ذخیره بود.

برنتفورد سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برنتفورد سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید

فقط برای سرگرمی

تنها در اتوبوسی که همه هوادار رئال مادرید هستند

کیت مخصوص بایرن برای دیدار مقابل رئال مادرید حامیان رئال مادرید مقابل حامیان بایرن مونیخ آقای "توپ طلا را به او بدهید" در بازی های این فصل لیگ قهرمانان بلینگام بدون گل جیمی واردی در سال 2014 قهرمان چمپیونشیپ شد، در 2016 قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرد، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم رسید، قهرمان اف ای کاپ شد، قهرمان کامیونیتی شیلد شد، بیش از 100 گل در لیگ برتر ثبت کرد، به دسته پایین تر سقوط کرد و "دوباره" قهرمان چمپیونشیپ شد. تمام این ها در دورانی بود که هری کین هیچ جامی به دست نیاورد. 

خلق موقعیت: 0

شوت: 0

های فایو: 11

کیم مین جائه مقابل رئال مادرید:

تونی کروس مقابل بایرن مونیخ:

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا