Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،   “اسماعیل مکی زاده“ معاون دریای بنادر ودریا نوردی هرمزگان در تشریح جزییات این حادثه گفت : ساعت ۱۸:۳۰ روزگذشته  ۵دی ماه پیامی مبنی بر آبگرفتگی یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری درتنگه هرمز به مرکز جستجو ونجات دریایی استان مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی ۱۲ از جزیره قشم به موقعیت اعزام ‌و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت  . 

مکی زاده اظهارداشت :  با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا عملیات آغاز و از سحرگاه امروز ۶  دیماه جستجو و نجات دریایی با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یافت.

 این مقام مسئول  اضافه کرد :مقارن با ساعت ۱۵:۳۰روز جاری و در  ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک شناور  مذکور به حالت واژگون توسط ناجی ۱۲  و در موقعیت حدوداً ۱۶ مایلی جنوب غربی کوهستک و ۹ مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد.  

مکی زاده بابیان اینکه  عملیات جستجو ونجات برای یافتن ۷نفر از خدمه این شناور  ادامه دارد اظهارداشت : با بسیج تمام امکانات و  نیروها و همچنین با اطلاع رسانی به شناورهای عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشورهای  عمان، امارات متحده عربی و پاکستان در تلاش هستیم تا افراد مفقود شده را پیدانماییم.

برچسب‌ها دریا سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریا سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان دریا سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دریایی به فعالان دریای خزر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، اداره کل هواشناسی دریایی مازندران با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از اوایل وقت امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا اوایل وقت چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به دلیل وزش باد شدید و مواج شدن دریا همچنین بارش باران همه فعالیت‌های دریایی ممنوع می‌باشد.

در این گزارش تاکید شد، اوج شدت وزش باد از اویل وقت دوشنبه و افزایش موج از صبح دوشنبه خواهد بود.

بیشینه سرعت وزش باد تا ۱۷ متر بر ثانیه (۳۲ گره (مایل دریایی بر ساعت) یا ۶۱ کیلومتر بر ساعت) می رسد.

همچنین ارتفاع موج قابل ملاحظه تا ۱.۷ متر (۵/۶ پا) و بیشینه ارتفاع موج تا ۲.۷ متر (۸/۹ پا) خواهد رسید.

در این مدت فعالیت شناور‌های کوچک و متوسط (از جمله شناور‌های صیادی) در دریای خزر ممنوع است.

احتمال غرق شدن شناگران، شناور‌های کوچک و متوسط (از جمله شناور‌های صیادی)، پاره شده تور‌های صیادی، خسارت به تاسیسات دریایی و ساحل و آسیب به قفس پرورش ماهی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد