Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، تست‌های روانشناسی می‌توانند مسائل زیادی از شخصیت انسان را بازگو کنند. چرا که شخصیت انسان است که رفتارهای او در شرایط مختلف را تحت تاثیر قرار می‌دهد و عشق و عاشقی نیز از جمله این زمینه‌هاست که شخصیت تا حد زیادی روی آن تاثیر می‌گذارد.

در تست شخصیتی که برایتان انتخاب کرده‌ایم، فقط کافی است گل رز مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا رازهایی درباره عشق شما و نوع ابراز احساساتتان را متوجه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رز قرمز

شما عاشقی پرشور هستید.

شما یک زندگی غنی از احساسات دارید و هر لحظه احساس خود نسبت به شریک زندگی‌تان را به گرم‌ترین و بهترین حالت ممکن بروز می‌دهید و علاوه بر این، انرژی بالایی دارید و همیشه همه چیز را تحت کنترل خود دارید و به همین دلیل است که شریک زندگی‌تان، شما را دوست دارد.

رز زرد

شما عاشقی هماهنگ هستید.

شما فردی اهل ملاحظه و تامل هستید و تلاش می‌کنید در زندگی عادی و عاشقانه خود تعادل ایجاد کنید. بدین معنا که هنگام تصمیم گرفتن درباره عشق خود به ندای قلب و مغزتان به صورت همزمان گوش می‌دهید.

رز سفید

شما عاشقی مرموز هستید.

شما شخصیتی جذاب دارید، امّا به ندرت ماهیت واقعی خود را آشکار می‌کنید به طوری که به حدی درمورد خود مرموز هستید که بیش از حد، از خود اطلاعاتی بروز نمی‌دهید و به این ترتیب، همیشه از خود در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کنید.

رز بنفش

شما یک عاشق آرام هستید و همین آرامش خود را نیز به دیگران و اطرافیانتان تزریق می‌کنید و مشخصه اصلی و مهمی که شریک زندگی موردنظر شما باید داشته باشد اعتماد و وفاداری است، امّا شخصیت شما به گونه‌ای است که برای آشنایی با دیگران کمی زمان نیاز دارید.

رز صورتی

شما عاشقی بی‌قید و شرط هستید و همیشه آرزوی این را دارید که یک زندگی ایده‌آل مانند زندگی‌هایی که در داستان‌های عاشقانه خوانده‌اید، داشته باشید و برای شما نگاه کردن به چشم‌های شریک زندگی‌تان در فضایی پر از گل و در نور شمع یک امر عادی است و همچنین، با همه آنچه که در راه عشق می‌دهید، انتظار دریافت همان عشق بی‌قید و شرطی را دارید که اغلب آن را دریافت می‌کنید.

رز نارنجی

شما عاشقی خودجوش هستید.

شما یک فرد خودجوش هستید و همیشه شجاعانه در مسیر خود پیش می‌روید و به شهود خود اعتماد دارید و ویژگی شخصیتی شما به گونه‌ای است که آزادانه ابراز وجود می‌کنید و به طور کامل از زندگی خود لذت می‌برید و این لذت را به شریک زندگی خود هم منتقل می‌کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 575700 برچسب‌ها روانشناسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روانشناسی شریک زندگی شما عاشقی یک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟

ایتنا - اگر صاحب آیفون هستید، احتمالاً بدون اینکه متوجه شوید، ویدیوهایی ضبط کرده‌اید.
برخی از کاربران آیفون ممکن است صدها یا هزاران ویدیوی مخفی در گوشی خود داشته باشند که هرگز آنها را ندیده‌اند.

این ویدیوها به لطف ویژگی «Live Photos» یا «تصاویر زنده» وجود دارند که می‌توان هنگام گرفتن عکس‌های معمولی فعال شود.

این ویژگی ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بهترین عکس را بگیرید که ۱.۵ ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس را ضبط می‌کند.

هنگامی که عکس را با این ویژگی گرفتید، به این معناست که آن تصویر ۱.۵ ثانیه قبل از عکس اصلی شاتر و ۱.۵ ثانیه بعد از آن به وسیله‌ی دوربینتان ذخیره می‌گردد.

طبق گزارش روزنامه «میرور»، شما می‌توانید بدون استفاده از هیچ برنامه دیگر، این ویدیوهای کوتاه را با هم ترکیب و یک ویدیوی کامل را درست کنید.

کافیست همه عکس‌های زنده‌ مورد نظرتان را انتخاب سپس روی «حفظ به عنوان ویدئو» کلیک کنید. پس از آن همه این تصاویر با هم ترکیب شده و به عنوان یک ویدیو در آلبوم دوربین ذخیره می‌شوند.

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟