Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی، سرمربی باشگاه پرسپولیس به منظور ادای احترام به خانواده بهروز خورشیدیان هوادار این تیم که بعد از فینال جام باشگاه‌های آسیا بر اثر سکته قلبی درگذشت، وارد شهر یاسوج شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی با سفر به شهر یاسوج از نزدیک غم از دست رفتن هوادار پرسپولیس، مرحوم بهروز خورشیدیان را که بعد از شکست تیم پرسپولیس جان به جان آفرین تسلیم کرده بود را به خانواده مرحوم بهروز خورشیدیان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در این دیدار گفت:

روح مرحوم بهروز خورشیدیان شاد باشد و نمی دانم با چه زبانی به خانواده خورشیدیان تسلیت عرض کنم.

وی افزود:

دست داشتیم که همراه مدیرعامل و بازیکنان تیم پرسپولیس خدمت خانواده خورشیدیان برسیم اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی مقدور نشد، ان شاء الله خدمت شما خواهیم رسید.

گل محمدی اظهارکرد:

برای سامی ۸ ساله فرزند مرحوم خورشیدیان آینده خوبی را آرزو می کنم، این همه عشق و علاقه ای که مرحوم بهروز خورسیدیان به پرسپولیس داشت می تواند انگیزه ای برای ما و تیم پرسپولیس باشد.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد:

قهرمان نشدن تیم پرسپولیس در فینال آسیا برای ما یک درد بود اما خبر فوت هوادار یاسوجی پرسپولیس دردناک‌تر بود.

گل محمدی تصریح کرد:

ان شا الله جواب این همه عشق و علاقه مرحوم خورشیدیان را با بازی خوب در زمین فوتبال می دهیم.

همچنین سامی ۸ ساله فرزند بهروز خورشیدیان هوادار فقید یاسوجی پرسپولیس نیز گفت:

آرزو می کنم که پرسپولیس قهرمان آسیا شود.

گل محمدی از سامی فرزند خردسال ۸ ساله این هوادار دو آتشه پرسپولیس(مرحوم بهروز خورشیدیان) دلجویی کرد و همچنین پیراهنی به امضای همه بازیکنان تیم به فرزند این هوادار از دست رفته اهدا و مدال نایب قهرمانی آسیا را به گردن او انداخت.

گفتنی است که بهروز خورشیدیان جوان ۳۳ ساله، اهل شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شب دیدار پرسپولیس ایران با اولسان هیوندای کره جنوبی در مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ و ناگوار بر اثر سکته قلبی فوت کرد.

در دیدستان هم ببینید.

در همین رابطه بخوانید:

واکنش پرسپولیس به درگذشت هواداری که در فینال سکته کرد

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرحوم بهروز خورشیدیان یحیی گل محمدی تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی