Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه بصیرت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت و امامت است.

وی با بیان اینکه گرامیداشت این روز پاسداشت ارزش‌های الهی و انقلابی است، گفت: ملت ایران در نهم دی ماه با بصیرت، تبعیت خود از امامت و ولایت را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در نهم دی ماه دشمنان خارجی به وسیله خواص آلوده با استفاده از رسانه‌های معاند فتنه بزرگی علیه نظام و انقلاب به راه انداختند، افزود: این فتنه با بصیرت ملت ایران خنثی شد.

وی با بیان اینکه انقلاب به دنبال تمدن سازی نوین اسلامی است و به همین واسطه هر زمانی شاهد فتنه‌های مختلف است، اضافه کرد: مردم ایران همانند همیشه که در صحنه‌های حساس حضور دارند این بار نیز با ولایت مداری و آگاهی سبب خنثی شدن فتنه دشمنان شدند.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و دهه بصیرت و همچنین نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی»، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برای این ایام ویژه برنامه‌هایی پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا صبح فردا (یکشنبه) همایش «بصیرت فاطمی، تداوم راه شهید قاسم سلیمانی» ویژه مبلغین دینی با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

وی به راه اندازی کاروان خودرویی «تجدید میثاق با ولایت» اشاره و بیان کرد: این کاروان ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۹ دی از گلزار شهدا تا میدان شهدای ذهاب حرکت خواهد کرد.

مهدوی با اشاره به راه اندازی پویش «من و سردار دل‌ها» با هدف انعکاس دل‌نوشته‌ها و آثار مردمی در فضای مجازی، ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به صفحه اینستاگرامی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان به نشانی www.instagram.com/nehzat_eslami_gil مراجعه کنند.

مهدوی همچنین به اجرای پویش خیرات نان به یاد «حاج قاسم و شهدا» در سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: این پویش با حضور مردم گیلان برای مناطق محروم برگزار می‌شود.

کد خبر 5105439

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان بصیرت قاسم سلیمانی ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی گرگان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد ایلام تبلیغات اسلامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد اظهار کرد: رسول خدا (ص) پس از بوسیدن دست سعد انصاری که بر اثر کارگری سخت و زبر شده بود فرمود: این دستی است که هرگز آتش جهنم به آن نمی‌رسد (فَقبَّلَ یَدَهُ رَسولُ اللّه (ص) و قالَ هذِهِ یَدٌ لاتَمَسُّهَا النّارُ أبَداً همچنین آن ‌حضرت فرمودند: «بهترین درآمد، از آنِ دستان کارگری است که کارش بی‌آلایش باشد».

وی اشاره به فرارسیدن روز کارگر اضافه کرد: یکی از وظایف مسئولین ایجاد امنیت شغلی برای کارگران و توجه به بیمه کارگران است.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به فرارسیدن روز معلم تاکید کرد: مطمئناً بارزترین الگوی جمهوری اسلامی از تعریف معلم تراز، شهید مرتضی مطهری بوده است واینکه روز معلم را در سالگرد شهادت شهید مطهری قرار دادند، یک معنای نمادین و پرمغز و پرمضمونی دارد.

وی اضافه کرد: تعابیری که امامین انقلاب درباره شهید مطهری به کار برده‌اند، کم نظیر و در مواردی بی‌نظیر است و می‌تواند بهترین مُعرِّف برای تبیین شخصیت والای این معلم عظیم القدر انقلاب باشد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: شهد مطهری شهید اسلام شناس، زمان شناس، جریان شناس، دشمن شناس با بصیر بود.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: یکی از ویژگی‌های برجسته استاد مطهری دشمن شناسی بود که توانست با نگاه تیزبین خود انواع دشمن‌ها و دشمنی‌ها را شناخته و به موقع و با روشی مناسب در برابر آنان قد علم کند. آنچه باعث می‌شد شهید مطهری در عرصه جهاد تبیین، به‌خوبی میدان‌داری نماید عمدتاً این چهار ویژگی بود.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در حوزه حجاب با بیان اینکه بی حجابی و بی عفتی را دشمن به ما تحمیل کرده است، عنوان کرد: همه به ویژه بانوان باید پر رنگ تر و با منطق و تدبیر و تبیین وارد میدان عمل شوند و نقش زینبی خود را با تبیین موضوع عفت و حجاب انجام دهند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با بیان اینکه به قوانین موجود در این موضوع باید عمل شود، یادآور شد: همه مردم باید از مجریان طرح نور حمایت و پشتیبانی نمایند.

کد خبر 6089156

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود