Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسین معتوکی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مسابقه فرهنگی، آموزشی پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور سوادآموزان دوره انتقال در قالب دست نوشته به صورت ملی در سطح کلاس‌های دوره انتقال به مناسبت هفته سوادآموزی در دبستان مهر ولایت یک با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف از برگزاری این مسابقه را تشویق سواد آموزان به تفکر نسبت به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس، خودباوری در بین مخاطبان، گسترش و ترویج فرهنگ پرسشگری دانست.

معتوکی جستجوگری و تقویت قدرت تفکر و خلاقیت در سوادآموزان و همچنین تقویت مهارت‌های خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی را از اهداف دیگر برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز افزود: این مسابقه بین ۲۷۵ نفر سوادآموز دوره انتقال در یک حوزه اصلی و حوزه‌های فرعی برگزار شد که بعد از برگزاری دست نوشته بررسی و به طور میانگین در سطح ناحیه از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسش مهر رئیس جمهور سوادآموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده