Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت تنسی در آمریکا پس از انفجار مهیب دیروز خواستار اعلام وضع فوق‌العاده در شهر «نشویل» از سوی ترامپ شد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرماندار ایالت تنسی آمریکا امروز شنبه اعلام کرد که از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی کشورش خواسته است تا پس از انفجار «نشویل» در راستای حمایت از کمک رسانی‌ها، در این شهر حالت فوق العاده اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«بیل لی» (Bill Lee) فرماندار ایالت تنسی آمریکا با ارسال نامه‌ای رسمی به ترامپ درخواست خود در این باره را اعلام کرد.

فرماندار ایالت تنسی آمریکا در این خصوص ادعا کرد: از محل انفجار نشویل بازدید کردم. میزان خسارت‌ها در نشویل شوکه کننده است. معجزه است که کسی در انفجار نشویل کشته نشده است.

رسانه‌های محلی آمریکا دیروز جمعه گزارش دادند که ۱۵ دقیقه قبل از انفجار شهر «نشویل» در ایالت تنسی آمریکا از خودروی ونی که در این حادثه منفجر شد پیامی با مضمون هشدار برای تخلیه منطقه پخش شده بود.

به گفته پلیس آمریکا، در این پیام ضبط‌شده هشدار داده شده که تا ۱۵ دقیقه دیگر بمبی منفجر خواهد شد.

گفتنی است که شهروندان شهر «نشویل» در ایالت تنسی آمریکا صبح روز کریسمس شاهد وقوع یک انفجار قوی در مرکز این شهر بودند.

بر اساس این گزارش، همزمان با برگزاری مراسم کریسمس انفجاری قدرتمند مرکز شهر نشویل (Nashville) در ایالت تنسی آمریکا را لرزاند.

تحقیقات ابتدایی گویای آن بود که انفجار یک خودرو دلیل اصلی این حادثه بوده است. به گفته پلیس در این انفجار به چند ساختمان خسارت وارد شده است.

شاهدان عینی از اعزام یک واحد ویژه ضد بمب به محل حادثه خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ آسوشیتدپرس نشویل فرماندار ایالت تنسی ایالت تنسی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال وقوع گردباد شدید در حومه شهر «اوماها» در ایالت نبراسکای آمریکا، صدها ساختمان مسکونی و غیر مسکونی خسارت دیدند.

نبراسکا و آیوا دیروز چندین گردباد را تجربه کردند اما مخرب‌ترین طوفان در شهر ۴۸۵ هزار نفری اوماها در شمال غرب نبراسکا رخ داد. هنوز گزارشی درباره قربانیان احتمالی این حادثه مخابره نشده است.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که شهر میندِن در ایالت آیوا که در نزدیکی اوماها واقع شده نیز متحمل خسارت سنگینی شده است.

در نبراسکا فروریختن یک ساختمان صنعتی به مصدوم شدن شماری منجر شد. در زمان حادثه ۷۰ نفر در ساختمان بودند.

همچنین صدها خانه در اوماها خسارت دیده است و تیم‌ها آتش‌نشانی خانه به خانه در جستجوی افراد آسیب‌دیده یا قربانیان احتمالی هستند.

کد خبر 6089728

دیگر خبرها

  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم