Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حسینیان با اشاره به اینکه شهاب حسینی کار خود را با اجرا آغاز کرده تأکید کرد که او اجرا را می‌شناسد و به آن تسلط دارد.

محمدرضا حسینیان مجری تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: رفاقت من با شهاب حسینی عمری بیش از 20 سال دارد، آن زمان که ما برنامه «نیم‌رخ» را روی آنتن داشتیم شهاب حسینی هم برنامه «اکسیژن» را در شبکه دو اجرا می‌کرد که اتفاقاً برنامه‌ خوب و پر مخاطبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینیان خاطرنشان کرد: شهاب حسینی کار خود را با اجرا آغاز کرد و در این عرصه هم فرد موفقی بود. او قطعاً به کار اجرا آشناست و تسلط دارد. متأسفانه به دلیل مشغله‌های فراوانی که دارم نتوانستم برنامه «هم‌رفیق» را به طور کامل ببینم و تنها بخش‌هایی از این برنامه را در فضای مجازی دیدم که بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

او افزود: برای نقد و بررسی یک برنامه و در واقع برای نقد یک اجرا باید کار مجری را از ابتدا تا انتها ببینیم و بعد قضاوت کنیم، نمی‌توان با دیدن بخش‌هایی از یک برنامه کار مجری را مورد نقد و تحلیل قرار داد و اگر ما برای انتقاد فقط به همان صحنه‌ها و بخش‌هایی که در فضای مجازی دیده‌ایم اکتفا کنیم تحلیل درستی نداشته‌ایم و نباید تحلیل‌ها اینگونه باشد.

این مجری در ادامه خاطرنشان کرد: اطمینان دارم شهاب حسینی به دلیل محبوبیت و تسلطی که بر کارش دارد در برنامه «هم‌رفیق» موفق خواهد بود و برنامه‌اش به طور حتم از برنامه‌های پر مخاطب فضای مجازی است. همانطور که در ابتدا اشاره کردم شهاب حسینی در حرفه اجرا فردی مسلط و باتجربه است اما ورود بازیگرانی که چنین توانایی ندارند به این عرصه به این حرفه لطمه وارد می‌کند و بسیار آسیب‌زننده است. رسانه روزهای تلخ و شیرین دارد و تلویزیون به عنوان یک رسانه مرجع باید بداند چه افرادی در روزهای سخت یار او بوده‌اند. کسانی که 7 ساعت در روزهای خاص اجرا دارند یا برنامه‌هایی روی آنتن می‌برند که کار هر کسی نیست و در روزهایی مثل روز قدس و 22 بهمن برنامه‌های طولانی مدت را در شرایط سخت به بهترین شکل روی آنتن می‌برند دوستان و یاران رسانه هستند که نباید به راحتی آن‌ها را فراموش کرد.

او افزود: رسانه یک سری هم‌رفیق دارد و آن مجریانی هستند که سال‌های سال در شرایط مختلف با او همراه بوده‌اند ولی در حق این یاران صمیمی امروز جفا می‌شود و گویا تلویزیون یاران خود را فراموش کرده است. اگر مجری‌ها را کنار بگذاریم و سلبریتی‌ها را در جایگاه مجری قرار دهیم به این حرفه لطمه وارد می‌شود و فضای مجازی مشغول انجام همین کار است و تلویزیون نیز به تبعیت از آن همین کار را می‌کند.

این مجری در ادامه گفت: در همه جای دنیا یک مجری که کارکشته و باتجربه می‌شود ارزش و اعتبارش هم افزایش پیدا می‌کند اما در کشور ما اینگونه نیست.

او در پایان گفت: تلویزیون باید آهسته و پیوسته حرکت کند و نمی‌تواند محدودیت‌هایش را به طور کامل کنار بگذارد اما در فضای مجازی می‌بینیم مطالبی دستاویز می‌شود که امکان مطرح کردن آن‌ها در تلویزیون وجود ندارد. به نظر من هر کس که بتواند در قاب رسانه، رسانه‌های ما را پرطرفدار کند انتخاب درستی است تا مردم رسانه‌های خودمان را ببینند و به سراغ برنامه‌ها و رسانه‌های خارجی نروند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهاب حسینی محمدرضا حسینیان همرفیق فضای مجازی شهاب حسینی برنامه ها هم رفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی «مثبت آموزش» را که به «استودیو معلم» تغییر نام داده، به عهده گرفته است. در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می رود از معلمان حوزه های مختلف دعوت شده و دغدغه های آنها مطرح می شود.

همچنین در بخش هایی از این برنامه نیز فیلم های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت های ماندگار معلم در سینما بوده اند، پخش می شود.

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویدادهای مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکردهای برنامه است.

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می شود.

کد خبر 6089934 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته