Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل مکی زاده اظهارداشت: ساعت ۱۸:۳۰ روز ۵دی ماه پیامی مبنی شرایط اضطرار برای یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری در تنگه هرمز به مرکز جستجو و نجات دریایی استان مخابره شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی ۱۲ از جزیره قشم به موقعیت اعزام و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکی زاده اظهارداشت: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا عملیات آغاز و از سحرگاه ۶ دیماه جستجو و نجات دریایی با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: مقارن با ساعت ۱۵:۳۰ روز جاری و در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی ۱۲ و در موقعیت حدوداً ۱۶ مایلی جنوب غربی کوهستک و ۹ مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد.

مکی زاده با بیان اینکه عملیات جستجو و نجات برای یافتن ۷ نفر از خدمه این شناور ادامه دارد اظهار داشت: با بسیج تمام امکانات و نیروها و همچنین با اطلاع رسانی به شناورهای عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشورهای عمان، امارات متحده عربی و پاکستان در تلاش هستیم تا افراد مفقود شده را پیدا کنیم.

کد خبر 5105548

منبع: مهر

کلیدواژه: بنادر ودریانوردی هرمزگان غرق شدگی عملیات امداد و نجات ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی گرگان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد 9 دی جستجو و نجات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز

جمعیت هلال احمر ایران با انتشار ویدیویی از ادامه عملیات جستجو برای یافتن یسنا، کودک ۴ ساله اهل کلاله خبر داد. بر اساس این ویدیو عملیات جستجو در پنجمین روز با کایت بر فراز یلی بدراق انجام گرفته است. هلال احمر گفته که ظرفیت‌های خود را افزایش داده و با جست‌وجوی زمینی و هوایی عملیات ادامه دارد، همچنین بالگرد هلال‌احمر و سگ‌های زنده یاب بکارگرفته شدند و ۸۷ نیروی عملیاتی در تلاشند. یسنا، از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در زمین‌های کشاورزی منطقه مفقود شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه تلاشها برای یافتن فرد غرق شده در نازلوی چای
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان طی ۲۴ ساعت گذشته
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا