Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ترک تبار بوروسیا دورتموند از تفاوت اساسی این تیم با دیگر تیم های بزرگ سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از "DAZN"، امره چان در ژانویه بود که با دورتموند قرارداد امضا کرد و به این تیم پیوست.

او در فیلمی مستند که درباره این باشگاه ساخته شد، گفت: به نظرم در دورتموند شرایطی وجود دارد که در هیچ تیم دیگری شاهد آن نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نگاه کنید به یوسووا موکوکو که تنها 16 سال سن دارد و هم در بوندسلیگا و هم در لیگ قهرمانان به میدان رفته است. او فراتر از سن خود بازی می کند. دورتموند بازیکنان جوان باکیفیت زیادی دارد که در آینده خواهند درخشید.

او ادامه داد: جودی بیلینگهام تنها 17 سال سن دارد و جیووانی رینا هم 18 ساله است. آنها بسیار باکیفیت هستند و فرصت بازی را به دست می آورند. می توانم بگویم که چنین دیوانگی را فقط در دورتموند می توان پیدا کرد.بسیار سخت است که تیم دیگری را در جهان پیدا کرد که این همه بازیکن جوان و بااستعداد را در اختیار داشته باشد.

امره چان درباره حضور خود در دورتموند گفت: می دانستم که قرار است در یک تیم جوان و کم تجربه بازی کنم. پست من کمی متفاوت است. من تنها 26 سال سن دارم اما جزو باتجربه ترین و پیرترین بازیکنان تیم هستم و این نوعی دیوانگی است.  می خواهم که بازیکنی تاثیر گذار برای تیم باشم. باید تفکر پیروزی در تیم حاکم شود و این چیزی است که به دنبال آن هستیم.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امره چان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن پس از اعتراض به پوشش مدافع سابق لیورپول، از مصاحبه بعد از بازی با جیمی کاراگر خودداری کرد.

اسطوره قرمزها که دیشب پیروزی دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد، قبل از شروع بازی به میان هواداران دورتموند رفت و اوقات خوبی را کنارشان سپری کرد. او یک شال دورتموند را نیز هدیه گرفت.

کاراگر بعد از بازی با جیدون سانچو مصاحبه کرد چون مصاحبه او با سرمربی پی اس جی به‌طور ناگهانی متوقف شد. در واقع انریکه با شال دورتموند که او در اختیار داشت، موافق نبود.

این نارضایتی انریکه توسط پیتر اشمایکل فاش شد که او نیز به‌عنوان خبرنگار شبکه سی بی اس در ورزشگاه دورتموند حضور داشت.

اشمایکل گفت: «جیمی به‌طور جدی همه افراد اینجا را ناراحت می‌کند. اول از همه، قرار بود با لوئیس انریکه حرف بزند. او وارد شد و گفت سلام و بعد رفت چون جیمی شال دورتموند بر گردن داشت. به همین دلیل با سانچو حرف زدیم و او اصلا در لیست ما نبود.»

 

دیگر خبرها

  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)