Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیوستن به پویش ملی شفافیت و اعتمادسازی، این مهم را وظیفه همه دستگاه ها عنوان کرد و خواستار جدیت ویژه تمام مدیران در پیوستن به پویش ملی شفافیت شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سید محسن دلبری در سفر به استان گیلان با حضور در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان حوزه فعالیت های مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بسیار گسترده و حائز اهمیت دانست و گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، متولی امور متنوع و گسترده ای است که شامل تمامی حوزه ها نظیر بهداشت و درمان، آموزش، تعاون، اشتغال، روابط کار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می شود.
مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اصل خدمت رسانی به جامعه هدف و تکریم ارباب رجوع گفت: باید با همت مضاعف و با وجود تمام محدودیت ها در راستای رفع مشکلات جامعه هدف بکوشیم.
وی با بیان این که در راستای خدمت رسانی به مردم هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست، خاطرنشان کرد: رضایتمندی ارباب رجوع، دقت در اجرای ضوابط، معیارها و مقررات و تسریع در پاسخگویی باید در اولویت قرار گیرد.
دلبری وجود بیش از 32 سامانه شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: شفافیت و اعتمادسازی یکی از سیاست های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و شفاف سازی فعالیت ها، خدمات و سایر امورات مربوط به دولت از یک سو موجب جلب اعتماد در مردم و از سوی دیگر گام بلندی در راستای مبارزه با فساد است.
وی اضافه کرد: از همه دستگاه ها دعوت می کنیم با پیوستن به پویش ملی شفافیت ما را در مسیر اعتمادسازی همراهی کنند تا هیچ چیز از مردم پنهان نماند.
وی جوانگرایی، حضور زنان در پست های سازمانی به ویژه در معاونت ها، شفافیت حوزه عملکرد، اتمام پروژه هایی که موجب محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار می شود را از دیگر برنامه های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر مدیران استانی در راستای تحقق این اهداف شد.
پس از این نشست سید محسن دلبری به منظور بررسی از نحوه دورکاری همکاران، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کارکنان اداره کل از بخش های مختلف بازدید کرد و ضمن دیدار چهره به چهره با تمام کارکنان، جویای مسائل و مشکلات حوزه کاری همکاران نیز شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیوستن به پویش ملی شفافیت کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901317

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!