Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:20:58 GMT

مدافع تفکر مکتب سردار شهید سلیمانی هستیم

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۹۳۹۱

مدافع تفکر مکتب سردار شهید سلیمانی هستیم

قائد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول تاریخ هر جا که دشمن با ابزار رسانه وارد و بر ذهن مردم سوار شد توانست لشکریان خدا را به عقب براند، همانطور که در تاریخ زندگی امیرالمؤمنین مشاهده کردیم عمروعاص با کار رسانه‌ای و با به نیزه کردن قرآن توانست لشکر مولا علی (ع) را تضعیف کند.

کارشناس سواد رسانه سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: دشمن با سوارشدن بر ابزار رسانه به دنبال ساختن چهره‌ای دیکتاتور معابانه و ضد اجتماعی از نظام اسلامی و سردار بزرگ اسلام است تا بتواند هدف خود را مبنی بر بی اعتمادسازی مردم به نیروهای انقلابی و سیستم نظامی کشور به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی با بیان اینکه نقش اصلی این سناریو بر عهده شبکه‌های مجازی است، ادامه‌داد: بی‌شک برای خنثی سازی کار رسانه‌ای دشمن ما هم باید با کار رسانه‌ای آشنا باشیم و قدرت تحلیل و بررسی و ساخت محتوا را به‌صورت صحیح آموزش ببینیم.

سردار سلیمانی را بیش از قبل معرفی کنیم

وی گفت: بی‌تردید با نگارش کتب خاطرات و بیان ویژگی‌های سردار سلیمانی عزیز در پلتفرم‌های خارجی و داخلی و شبکه‌های مجازی یک گام مفید برای رسیدن به هدف شناخت صحیح شهدا و درک مفاهیم انقلاب خواهد بود.

کارشناس سواد رسانه سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مردم عراق و سوریه به دلیل اتفاق‌های نظامی مختلف و کمک نظامی ایران به آن‌ها نوعی احساس دین برگردن خود می‌بینند و این اتفاق در ساده‌ترین نوع تحلیل، می‌تواند پیوندهای مذهبی و قومی، ارتباط‌های اقتصادی و اجماع دیپلماسی واحد در این کشورها را با کمک رسانه‌های داخلی و خارجی محکم کند.

یوسفی بیان‌کرد: رسانه‌های خارجی و بیگانه مسائل دروغین مشخصی را از جمله دخالت ایران در منطقه، حضور نظامی ایران برای اهداف ضد حقوق بشری، وابسته کردن کشورها به خود و کنترل کردن حکومت‌ها مطرح می‌کنند.

حضور ایران در منطقه در راستای اهداف ملی است

وی افزود: وظیفه‌ی جبهه‌ی انقلابی، توضیح واضح دلایل منطقی دینی است به عبارتی باید از طریق رسانه مردم آگاه شوند که حضور ما در منطقه ابتدا برای ستاندن حق مظلوم از ظالم و در ادامه برای حفظ منافع ملی کشور است.

کارشناس سواد رسانه سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی گفت: عشق قلبی به سردار به دلیل وجود خلوص نیت و عشق آن مرد الهی به خداست چرا که وعده خدا به مؤمنان حقیقی نفوذ آنان در دل‌هاست.

یوسفی اظهار کرد: خداشناسی، ذکاوت، صداقت، شجاعت و ایمان سردار از مهمترین شاخصه‌های یک سرباز مطیع در راه ولایت است که مزد آن هم با شهادت کامل شد.

وی یادآور شد: تشییع پیکر این شهید بزرگوار نشان از علاقه مردم به حافظان امنیت آنها است و پیامی قاطع‌تر از اینکه ما حامی این تفکرانقلابی و افراد مدافع حرم و حریم اهل بیت و کشور هستیم، نداشت.

کد خبر 5105204

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج فضای مجازی بیرجند بسیج رسانه خراسان جنوبی ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی گرگان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی