Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، این پویش "نذر فاطمی " نام دارد و در نخستین گام ، جمعی از طلاب و روحانیون استان سمنان برای اهدای خون پیش قدم شدند.   حجت الاسلام محسن فاطمی نیا مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت:  این طرح با مشارکت جمعی از اعضای این شورا آغاز شده و در هفته‌های بعد در سراسر استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وحید بغدادی مدیر کل انتقال خون استان سمنان هم از راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی در سایت این سازمان خبر داد و گفت: جهت تسهیل و صرفه جویی در وقت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه کرونا و جلوگیری از تجمع ، با نوبت دهی اینترنتی ، مدیریت زمان حضور انجام می‌شود.   انتهای پیام /  گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون شیوه نامه بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یونس محمودزاده ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی بوده و سوالات نیز هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

محمودزاده تصریح کرد: سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی در پایه نهم هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند.

کد خبر 6094363

دیگر خبرها

  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد