Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی بر این باور است که یحیی گل ‌محمدی باید تیمش را از فکر فینال بیرون بیاورد

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای سرخپوشان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، ناصر ابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس برابر نساجی مازندران به برنا گفت:

این بازی تحت تاثیر اتفاقات فینال و همین طور کیفیت بد زمین و شرایط جوی برگزار شد و در حالت عادی پرسپولیس می‌ توانست در این دیدار به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی اسبق پرسپولیس ادامه داد:

بعد از ناکامی که در فینال برای پرسپولیس به وجود آمد، پرسپولیس امیدوار بود بتواند برابر نساجی مازندران به پیروزی برسد اما مشکلات زمین نامناسب و درگیری ذهنی بازیکنان و کادر فنی ناشی از بازی فینال دست به دست هم داد تا پرسپولیس نتواند در این بازی به نتیجه دلخواه دست پیدا کند.

ابراهیمی افزود:

شکست پرسپولیس در فینال مرا به یاد بازی تیم ملی در جام ملت ‌های 1984 انداخت که در نیمه ‌نهایی داشتیم، دیداری که شاهین بیانی، که یکی از بهترین ‌های ایران در آن سال‌ ها بود، به اشتباه دروازه خودمان را باز کرد تا در نهایت در ضربات پنالتی بازی را به حریف ‌مان واگذار کنیم. من بعد از حدود 36 سال هنوز نتوانسته ‌ام آن بازی و آن فرصت طلایی برای قهرمانی را فراموش کنم. پس یحیی و پرسپولیسی ‌ها حق دارند که ذهن‌ شان هنوز درگیر فینال و شکست در قطر باشد! دقیقا اشتباه ناخواسته‌ ای که مهدی شیری در این دیدار داشت، خاطره تلخ 36 سال پیش را برای من زنده کرد. ای ‌کاش شرایطی پیش می‌ آمد و این بازی ‌های لیگ قبل از فینال برگزار می ‌شد تا دوری 20 روزه از میدان، ضریب اشتباهات بچه‌ ها را بالا نمی ‌برد. البته تاکید می‌ کنم اشتباه شیری ناخواسته بود و نباید او را سیبل قرار داد.

ابراهیمی تاکید کرد:

زمان لازم است که تیم از فکر فینال بیرون بیاید و به نظرم یحیی باید هرچه سریع ‌تر کاری کند که خاطره فینال از ذهن خودش، دیگر اعضای کادر فنی و همینطور بازیکنان تیم بیرون بیاید. درست است که کاری سختی است اما این اتفاق باید هر چه زودتر رخ دهد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناصر ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد