Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@23:35:52 GMT

شوک میلیاردی پرسپولیس را به خودش آورد!

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۹۸۳۱

شوک میلیاردی پرسپولیس را به خودش آورد!

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مبلغ ۴۷۵ هزار یورو به همراه پنج درصد از سود این پول به ماریو بودیمیر مهاجم کروات پیشین خود شده است. مبلغی که با احتساب نرخ ارز در بازار آزاد تهران حدود ۱۵ میلیارد تومان برای پرسپولیسی‌ها هزینه خواهد داشت.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از محکومیت این باشگاه جلسه‌ای را با بخش بین الملل و مشاوران حقوقی پرسپولیس برگزار کرد و از آنها خواست تا با وکیل ماریو بودیمیر وارد مذاکره شده و در صورت امکان تخفیف گرفته تا پرداخت پول به او را اقساطی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بحران مالی در پرسپولیس/ پاداش آسیایی از پیش خرج شده؟

«دارو بوشیچ» وکیل برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین پرسپولیس وکالت بودیمیر را نیز بر عهده دارد اما پیشینه او نشان می‌دهد چندان تمایلی برای گرفتن تخفیف از موکلانش برای پرسپولیس ندارد!

با این حال باشگاه پرسپولیس اولین اقدام خود را مذاکره با بوشیچ در نظر گرفته است تا بتواند پرونده او را قبل از محرومیت پرسپولیس از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی خاتمه دهد.

همچنین باشگاه پرسپولیس منتظر پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزان دقیق مطالبات این باشگاه بابت نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ است تا بتواند روی این مبلغ برای پرداخت به بودیمیر حساب باز کند.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس ماریو بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

کریستوفر اوریه در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۰ مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه ۲۶ سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد، اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید ۲۳ سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند، اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده شده است.»

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • وقتی بی‌بی‌سی نزد کارشناسان خودش هم مقبولیتی ندارد! + فیلم
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟