Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:15:50 GMT

سامانه سوت‌زنی به شرکت گاز سمنان رسید

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۹۹۵۹

سامانه سوت‌زنی به شرکت گاز سمنان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن نجاتی، دبیر کمیته سلامت اداری شرکت گاز استان سمنان در آیین آغاز به کار سامانه سوت‌زنی شرکت گاز سمنان، با اشاره به راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی اظهار کرد: این سامانه به‌منظور تحقق مفاد قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و گسترش زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سامانه، علاوه بر محفوظ بودن هویت شخص گزارش‌دهنده، اهدافی همانند جلب مشارکت عمومی در پذیرش مسؤولیت اجتماعی، پیشگیری از بروز تخلف و جرم، توسعه فرهنگ قانون‌مداری و بهره‌گیری از توان علمی، تخصصی و اطلاعات مردمی دنبال می‌شود.

نجاتی به برخی از ضوابط مقررات عمومی این سامانه اشاره کرد و گفت: هر ایرانی با آگاهی از مسؤولیت‌های اجتماعی خود می‌تواند سهم به سزایی در توسعه امنیت و سلامت جامعه ایفا کند.

وی ادامه داد: اخبار، اطلاعات و گزارش‌های اعلامی باید مطابق با واقعیت بوده و بیان‌کننده آسیب‌ها، سوء جریان‌ها و مشکلات باشد تا امکان پیگیری به‌منظور رفع آن محقق شود.

دبیر کمیته سلامت اداری شرکت گاز استان سمنان یادآور شد: به‌منظور استفاده از این سامانه با مراجعه به سایت شرکت گاز استان سمنان به آدرس www.nigc-semnan.ir می‌توانید گزارشات خود را ثبت و پیگیری کنید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان سلامت عملکرد گاز شرکت گاز استان سمنان شرکت گاز سوت زنی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، تهران را به مقصد آستانه پایتخت قزاقستان ترک کرد.

سخنرانی و گفت‌وگو با وزرای دفاع حاضر در این اجلاس از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر خواهد بود.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان