Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان با سازمانهای مردم نهاد استان سیتان و بلوچستان در محل خانه جوان زاهدان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا ، در این نشست که عصر شنبه (  6 دیماه ) در محل خانه جوان زاهدان برگزار شد ادهم کرد زابلی مدیر کل و شکوری معاون ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان در این نشست اظهار داشت : طرح فراگیر یک ایده قابل اجراست که کلیه فعالیت ها، اقدامات و عملیات اجرای آن در یک دوره زمانی مشخص و با هزینه معین پیش بینی می شود که براساس گستره جغرافیایی دارای دو سطح می باشد؛ طرح فراگیر استانی، طرحی است که گستره جغرافیایی اجرای طرح، حداکثر یک استان است. طرح فراگیر منطقه ای، طرحی است که گستره جغرافیایی اجرای آن بیش از یک استان با ویژگی طبیعی یا انسانی متمایز نسبت به مناطق همسایه می باشد.

وی گفت : حمایت از طرح های استانی تا سقف 70 میلیون تومان برای هر طرح در صورت تصویب در شورای داوری استان و تایید و تامین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان و طرح های منطقه ای بدون سقف و در صورت تصویب در شورای داوری منطقه ای و متعاقبا در شورای داوری ملی و تامین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت خواهد پذیرفت.

وی بیان کرد : استان سیستان و بلوچستان در اجرای طرح های ملی رشد خوبی داشته است و طی 2 سال اخیر چندین طرح ملی توسط سمنهای جوانان این استان اجرا شده است .

آل اسحاق افزود : با توجه به شرایط بوجود آمده ویروس کرونا اکثر بودجه طرح های ملی صرف مبارزه با این ویروس شده است و به همین دلیل از خیلی طرح ها در امسال حمایتی از طرف وزارتخانه صورت نگرفته است .

وی با اشاره به اهمیت خانه های جوان بیان کرد : هزینه راه اندازی چندین خانه جوان در سطح استان با نظارت مدیرکل استان تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی که در بین مدیران استان سیستان و بلوچستان جاری است عاملی مهم در پیشبرد و پیشرفت امور و همچنین رفع موانع محسوب می شود.

مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان افزود: آنچه که به خوبی توسط مدیران و به ویژه مدیریت و معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان رعایت شده تفکیک امر راهنمایی با مدیریت مطلق است. و اولویت طرح های ارسالی به وزارت خانه در شورای داوری استان مشخص می شود . 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سمن های سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان شورای داوری طرح های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن