Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درخصوص اخذ وجوه غیرقانونی تحت عنوان فدراسیون اطلاعیه داد.

به گزارش برنا، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با صدور اطلاعیه ای به محضر تمامی کمیته ها، ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، دست اندرکاران و علاقه مندان به این رشته می رساند که دریافت هرگونه وجه تحت عناوین گوناگون از جمله: پلاک ورزشی، تبلیغات و اسپانسرشیپ، صدور کارت، دوره های آموزشی، صدور گواهی های مربیگری و داوری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فقط بصورت مستقیم از طریق سیستم بانکی فدراسیون امکان پذیر است و در صورتی که به هر نحو دیگری صورت پذیرد فاقد اعتبار قانونی بوده و مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده شخص و یا اشخاص خاطی می باشد.

لذا از علاقه مندان دعوت می شود که ضمن خودداری از پرداخت وجه به این طیف از افراد حقیقی یا حقوقی، تمام امور فوق الذکر را مستقیماً از طریق سیستم بانکی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی پیگیری نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم) حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان