Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از بازداشت سارق خودروی شاسی‌بلند خبر داد که پس از برخورد با چند دستگاه خودرو، در یکی از خیابانهای رجایی شهر کرج، یکی از شهروندان را زیر گرفته و متواری شده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ محمد نادربیگی با اشاره به بازداشت راننده فراری که فردی را در منطقه رجایی‌شهر کرج زیر گرفته بود، اظهار کرد: انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن یک دستگاه خودروی شاسی بلند M.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

V.M به صورت خلاف جهت، با سرعت بالا در حال فرار بوده و ضمن برخورد با چند دستگاه خودرو، با یکی از شهروندان برخورد و وی را مجروح کرد باعث رنجش خاطر شهروندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: بلافاصله بعد از اطلاع پلیس از موضوع، با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان البرز، کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی فرد خاطی وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: بر همین اساس، بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی انجام و در بررسی از صحنه جرم محرز شد که خودرو سابقه سرقت را در تهران دارد و یکم دی ماه و صبح روز حادثه پس از سرقت خودروی یک خانم، آن را به شهر کرج منتقل کرده که مالک خودرو در بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین منطقه رجایی شهر کرج مشاهده و با کمک  دیگر شهروندان اقدام به متوقف کردن خودرو کرده بود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: راننده به محض رویارویی با این صحنه، خلاف جهت خیابان متواری شده و پس از برخورد با چند خودرو و مردی 43 ساله و مجروح کردن وی، گریخته بود.

نادربیگی با بیان اینکه بلافاصله مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما پس از انجام اقدامات پزشکی متاسفانه بر اثر مرگ مغزی فوت کرد، گفت: شماره خودرو موردنظر به واحدهای گشتی اعلام شد که با تلاش مأموران، خودرو که به صورت بلاصاحب رها شده بود کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی هویت سارق، افزود: در استعلام از سوابق نامبرده مشخص شد که وی دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سه فقره سابقه سرقت بوده و در حال حاضر نیز متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و اقدامات شبانه‌روزی کارآگاهان، متهم  پرونده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز و با شلیک تیر هوایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجوی‌های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرده، افزود: تحقیقات درباره سایر جرایم ارتکابی نامبرده ادامه دارد.

نادربیگی یادآور شد: انتشار بدون پوشش تصویر متهم در رسانه‌های جمعی با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه سه کرج صادر شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تهران| تلاش نافرجام برای قتل با سلاح گرم در میدان تره‌بارتهران| قتل پسر جوان توسط نوجوان 16ساله پس از جشن تولد!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس پلیس آگاهی پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس استان البرز پلیس آگاهی شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن