Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بانوی مهابادی امسال با تیم وچان کردستان به توافق رسیده است و با این تیم در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور که به صورت متمرکز در تهران برگزار شد، حضور یافت.

وی افزود: مرحله رفت و مقدماتی دور جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با حضور ۶ تیم شهرداری شهربابک، وچان کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی، پادمایدک اصفهان، آکادمی وفایی راد بابل و گلستان تجارت جنوب از روز سوم دی ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بعد از ۱۱ ماه رکود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: الینا رحیمی در چند سال اخیر عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشور بوده است و سابقه قهرمانی در رقابت‌های آسیای میانه را نیز در کارنامه خود دارد.

«الینا رحیمی» متولد ۱۳۸۳ در مهاباد بوده و طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی‌میز کشور درآمده است؛ او سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.

این دختر پینگ‌پنگ‌باز مهابادی با هزار و ۲۰۰ امتیاز هم‌اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران و رتبه ششم جوانان دختر کشور با ۴۸۰ امتیاز را داراست.

لیگ تنیس روی میز بانوان به صورت متمرکز به میزبانی تهران و در آکادمی امیر احتشام زاده پیگیری می‌شود.

بانوان پینگ پنگ باز کشور که طی ۱۱ ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن از تمامی میادین و اردوهای ملی و باشگاهی دور بودند فصل جدید حضور خود در رقابت‌های باشگاهی کشور را آغاز کردند.

برچسب‌ها تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان بانوان تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان بانوان اخبار کنکور تنیس روی میز بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان می باشد.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت ها حاضر می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • معرفى قهرمانان تنيس بين المللى ساحلى در كيش
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان