Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهرابی از تهیه و توزیع تبلت برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۴ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(یکشنبه، ۷ دی) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار دانش آموز و ۲هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان هستند گفت: در تلاشیم تا با تأمین منابع و اعتبارات بتوانیم تبلت و یا گوشی هوشمند برای این عزیزان تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان یکی از برنامه های مهم کمیته امداد استان را با توجه به عدم امکان حضور دانش آموزان در مدارس به علت محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، فراهم کردن زمینه بهره مندی تمامی دانش آموزان تحت حمایت از آموزش غیر حضوری دانست و افزود: در سال تحصیلی جدید، بیش از هفت هزار خانواده برای تهیه تبلت به این نهاد اعلام نیاز کردند.

 

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت های تبلت و گوشی موبایل تا کنون توانسته ایم تعداد بسیار محدودی دستگاه تبلت و گوشی هوشمند تهیه و بر اساس اولویت به دانش آموزان تحت حمایت تحویل دهیم.



اهرابی تصریح کرد: نیاز خانواده های تحت حمایت وسیع و محدودیت های اعتباری این نهاد نیز بسیار است که امیدواریم حضور و مشارکت بیشتر خیّران، اثربخشی بالایی در سرعت بخشی به تأمین لوازم کمک آموزشی الکترونیکی مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت داشته باشد.



وی اذعان کرد: این نهاد آمادگی دارد به ازای مشارکت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خیّرین، یک دستگاه تبلت تهیه و در اختیار دانش آموز یا دانشجوی نیازمند قرار دهد.


اهرابی در ادامه از دیگر اقدامات این نهاد را واریز کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ببان کرد و افزود: از ابتدای سال تحصیلی کمک هزینه تحصیلی برای بیش از ۱۰ هزار دانش آموز واریز شده و برای سایر دانش آموزان نیز پس از تأمین اعتبار واریز می شود.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به دانش اموزان نیازمند کمیته امداد گیلان تحت پوشش دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هزار دانش دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است