Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: در کنترل کرونا راهی جز اجرای سخت گیرانه محدودیت ها و تشدید رعایت الزامات بهداشتی نداریم.

احمد حسین زادگان در نشست تخصصی ستاد مقابله با کرونا استان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و برخی فرمانداران استان برگزار شد، با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا لازم الاجراست، خاطرنشان کرد : همه باید همکاری کنند تا شاهد خروجی مناسب باشیم و با کمک یکدیگر وارد پیک سوم نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در کنترل کرونا راهی جز اجرای سخت گیرانه محدودیت ها و تشدید رعایت الزامات بهداشتی نداریم.

استاندار مازندران تصریح کرد: نظارت بر اجرای محدودیت ها با همکاری دستگاه های متولی تشدید گردد. 

حسین زادگان افزود: فرمانداران باید شهرستان ها را از حالت عادی انگاری خارج نمایند.

وی گفت:مدیریت بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی یک اصل در مقابله با ویروس کروناست، که نباید بهیچ وجه نادیده انگاشت.

حسین زادگان اظهار کرد: در روستاها از ظرفیت دهیاران برای اجرای محدودیت های بیشتر و رعایت پروتکل های بهداشتی بهره گیری شود.

استاندار مازندران گفت: صدا و سیما در اجرا و مانور ویژه طرح شهید سلیمانی برآگاهی بخشی بیشتر به مردم و استفاده از ظرفیت های این طرح بیش از پیش اهتمام نماید، آموزش می تواند در رویکردهای اصولی مردم و افزایش حساسیت های اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا اثربخش باشد.

وی گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا یک پشتوانه قانونی برای مقابله با این بیماری است و در مورد سلامت مردم با هیج کس تعارف نداریم و فرمانداران می بایست با تعامل و همکاری دانشگاه علوم پزشکی کانون های ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی و نسبت به کاهش ابتلا به این ویروس اقدام نمایند.

استاندار مازندران یادآور شد: افزایش درصد رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به کاهش مبتلایان کرونایی گردد تا به نوعی بتوانیم آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان های زرد را کنترل نماییم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت های طرح شهید سلیمانی نسبت به نقاط آسیب زا و گروه های آسیب پذیر تمرکز ویژه صورت گیرد تا مانع از فوت افراد درگیر به کرونا شویم و همچنین اطلاع رسانی و اقدامات رسانه ای در شهرستان ها می تواند مانع از دورهمی و شب نشینی ها و ترددهای غیرضروری گردد.

احمد حسین زادگان تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی با افزایش تمرکز بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و حساس کردن مردم باید افرایش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی همه باهم علیه کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی استاندار مازندران مقابله با کرونا ویروس کرونا حسین زادگان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران