Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صالحی از وضعیت پرونده شجاع خلیل زاده اظهار بی اطلاعی کرد

علیرضا صالحی رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره پرونده های شجاع خلیل زاده، بابک مرادی و رشید مظاهری ارائه داد.

به گزارش طرفداری، علیرضا صالحی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده در کمیته استیناف فدراسیون به فارس گفت:

از وضعیت این پرونده بی ‌اطلاع هستم زیرا تا روز گذشته که سیستم اتوماسیون کمیته استیناف را نگاه می ‌کردم چنین پرونده‌ ای وصول نشده بود اما هر زمان آن را دریافت کنیم بررسی ‌های لازم را انجام داده و اطلاع رسانی می‌ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی درباره نظر کمیته وضعیت درباره لزوم رسیدگی به پرونده خلیل زاده در مراجع بین ‌المللی عنوان کرد:

من این پرونده را نخوانده ‌ام و هر زمان آن را دریافت کرده با رویت اوراق، استدلال طرفین و بررسی و تطبیق قوانین می توان درباره نظر کمیته وضعیت رای داد. تاکنون این مراحل انجام نشده است.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده محکومیت بابک مرادی توضیح داد:

برای رسیدگی به این پرونده وقت تعیین شده و طرفین (باشگاه ماشین سازی، استقلال و بابک مرادی) باید با حضور در جلسه کمیته استیناف توضیحات خود را ارائه کنند تا بتوانیم رای نهایی را صادر کنیم.

صالحی درباره پرونده شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری عنوان کرد:

این پرونده در دست اقدام است و احتمال دارد رای قطعی‌ اش ظرف یکی دو هفته آینده صادر شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته استیناف خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.   به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.   وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته