Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اتفاقی عجیب و در شرایطی که که پرونده هفته‌های هشتم و نهم لیگ برتر هنوز بسته نشده، قرار است از روز چهارشنبه مسابقات هفته دهم لیگ برتر آغاز شود.

به گزارش مشرق، برنامه ریزی سازمان لیگ طی هفته‌های اخیر صدای همه تیم‌ها را در آورده است. در ابتدا استقلالی‌ها معترض شدند که قبل از برگزاری دربی باید مسابقات به صورت مساوی و برابر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی مدعی شد این برنامه ریزی فشرده را قبول ندارد و حتی تهدید کرد اگر فاصله بازی تیمش و ذوب‌آهن ۶ روز نشود ممکن است تصمیم دیگری بگیرد.

در ادامه صدای باشگاه گل‌گهر سیرجان هم در آمد، این باشگاه روز گذشته اطلاعیه ای را صادر کرد و مدعی شد تا زمانی که بازی ها برابر نشود در لیگ برتر مقابل رقبا حاضر نخواهد شد، این اعتراض توسط باشگاه مس رفسنجان،ذوب آهن، باشگاه نساجی چندین بار انجام شده اما چرا این اتفاق رخ داده است؟

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه هفته های دهم تا دوازدهم لیگ برتر/ تاریخ دربی مشخص شد

در شرایطی که سهیل مهدی از قبل اعلام کرده بود دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن روز چهارشنبه برگزار می‌شود اما به دلیل آنچه شرایط برگزاری لیگ و تعویق بازی ها نام برده شد، بازی را به روز پنجشنبه موکول کرد و با این اعلام برنامه صدای باشگاه نساجی زودتر از همه در آمده و مسئولان این باشگاه خواهان برگزاری بازی خود در روز پنجشنبه هفته جاری هستند.

در اتفاقی نادر و در شرایطی که هنوز هفته هشتم و نهم مسابقات لیگ برتر به اتمام نرسیده مسابقات هفته دهم قرار است از روز چهارشنبه آغاز شود.

کسی که سرپرست مسابقات لیگ برتر است و ۱۶ باشگاه لیگ برتری منتظر تصمیمات وی هستند در این شرایط کاری کرده که فضای چند قطبی در فوتبال ایجاد شده و روزی نیست که باشگاه‌ها نسبت به برنامه ریزی معترض نشوند. مهدی روز چهارشنبه گذشته در مصاحبه زنده رادیویی اعلام کرد تاریخ دربی فردا یعنی ۵ شنبه برگزار می شود اما خبری از تاریخ این دیدار نشد. وی روز جمعه در مصاحبه‌ای دیگر با برنامه فوتبال برتر مدعی شد برنامه دربی در حال تایپ شدن است و فردا (شنبه) تاریخ این دیدار اعلام می شود اما باز هم شنبه گذشت و خبری از برنامه دیدار استقلال و پرسپولیس نشد تا اینکه امروز بالاخره تاریخ شهراورد پایتخت مشخص شد.

ظاهرا سهیل مهدی عادت دارد که به راحتی وعده بدهد اما هنوز نمی‌داند او سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ است. کسی که چنین مسئولیت مهمی دارد و برنامه ریزی ۱۶ باشگاه در گروی تصمیمات او است چرا باید به این سادگی وعده بدهد و آن را اجرایی نکند؟ اینکه مهدی می‌خواهد همه باشگاه‌ها را راضی نگه دارد یک نقطه ضعف بزرگ برای سازمان لیگ است چون قرار نیست یک سازمان تحت تاثیر فشارها و مصاحبه‌ها و فضای رسانه‌ای برنامه ریزی کند اما ظاهرا رویه سرپرست کمیته مسابقات بر مبنای مصاحبه‌های نمایندگان باشگاه‌ها است.

با این وضع و در شرایطی که لیگ برتر هنوز به هفته دهم نرسیده شاهد بی سامانی و عدم مدیریت در مسابقات هستیم و مشخص نیست باشگاه‌های فوتبال ایران تا پایان فصل با چه چالش‌های دیگری مواجه خواهند شد آن هم در حالی که مهدی چندی پیش مدعی شده بود زحمات همکاران من به خاطر بیماری کرونا به چشم نمی‌آید و ای کاش کرونا زودتر تمام شود تا برنامه ریزی دقیق سازمان لیگ مورد توجه قرار بگیرد؟ اگر نگاهی به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ که امروز روی خروجی این سازمان قرار گرفته  بیندازید دچار سرگیجه می شوید. آقای مهدی! آیا واقعا این بود برنامه ریزی دقیق شما؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی سهیل مهدی سازمان لیگ استقلال پرسپولیس روز چهارشنبه برنامه ریزی سازمان لیگ باشگاه ها لیگ برتر مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که افت گلزنی محسوس بود و حساسیت حاکم بر مسابقات روی این موضوع تأثیر داشت. 

آمارهای این هفته به شرح زیر است:

۳ تیم برنده: شمس آذر قزوین - هوادار -  نساجی مازندران.

۳ تیم بازنده: پیکان - صنعت نفت آبادان - ذوب‌آهن. 

تساوی‌ کنندگان: استقلال - تراکتور - سپاهان - پرسپولیس - استقلال خوزستان - ملوان بندرانزلی - آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان - مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان.

تعداد گل زده شده: ۱۴ گل 

تعداد کلین شیت‌ها: سید حسین حسینی و حسین پورحمیدی (۱۴)؛ علیرضا بیرانوند (۱۱)؛ محمدرضا اخباری (۱۰)؛ کریستوفر کنت، علیرضا جعفرپور و حبیب فرعباسی (۸)؛ علیرضا حقیقی و حامد لک (۷)؛ محمد ناصری و احمد گوهری (۶)؛ افشار صداقت و پیام نیازمند (۵)؛ امیررضا رفیعی (۴)؛ حسن پورحمیدی، نیما میرزازاد و پارسا جعفری (۳)؛ لوان پولی (۲) ایمان صادقی، داود نوشی صوفیانی، محمدحسین اکبرمنادی، شهاب‌الدین گردان، محمد خلیفه، فهد طالب، رشید مظاهری، پیام پارسا، سینا سعیدی‌فر، محمدرضا خالدآبادی و علیرضا رضایی (۱).

کارت‌های زرد بازیکنان و مربیان: ۲۹ کارت 

کارت‌های قرمز بازیکنان و مربیان: امید عالیشاه (پرسپولیس) ؛ پائولو سانتوس (مربی) (سپاهان)

گلزنان: پوریا سرآبادانی، حامد پاکدل، حسین گودرزی، داریوش شجاعیان، طالب ریکانی، کریم اسلامی، سعید سحرخیزان، فرشید باقری، رضا جعفری، عثمان اندونگ، ساسان انصاری، امین کاظمیان، منصور باقری و امیرحسین سام دلیری.

پاسورها: علی آزادمنش، مجتبی فخریان، سامان نریمان جهان، امین قاسمی نژاد، روبرتو تورس، سعید واسعی، یونس اکبرپور، امیرحسین سام دلیری و محمدرضا حسینی.

گلزنان برتر: شهریار مغانلو (۱۴)؛ رضا اسدی (۱۰)؛ رحمان جعفری (۹)؛ پوریا سرآبادانی (۸)؛ محمدرضا سلیمانی، محمدجواد محمدی و رضا جعفری (۷)؛ مهرداد محمدی، عیسی آل کثیر، حامد پاکدل، مهدی عبدی، طالب ریکانی، سعید سحرخیزان، شهاب زاهدی، داریوش شجاعیان و احمدرضا زنده روح (۶)؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی لیموچی، جواد آقایی پور، جلال‌الدین علی محمدی، روبرتو تورس، گئورگی گولسیانی، جواد آقایی پور، امین قاسمی نژاد، لوسیانو پریرا و گوستاوو بلانکو (۵)؛ کوین یامگا،  رضا شکاری، رامین رضاییان، محمدرضا آزادی، گوستاوو واگنین، آریا یوسفی و کریم اسلامی (۴)؛ ساسان انصاری، سامان نریمان جهان، مهدی عبدی، علی یوسف، آرمین سهرابیان، آرمان رمضانی  و مسعود زائر کاظمینی (۳).

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!